۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۶۲۸۶۱۴
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

عزم مدیران دولتی برای انتقال آب به اصفهان جدی نیست

عزم مدیران دولتی برای انتقال آب به اصفهان جدی نیست
آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به مشکلات آب اصفهان، گفت: جلسات متعددی با رؤسای جمهور و وزرای نیرو برگزار شده اما به نظر می رسد عزم آنها در انتقال آب به اصفهان جدی نیست.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استانها و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار نمایندگان مجمع علمی دائمی احیاء زاینده‌رود اظهار داشت: از سال‌های دور تا کنون برخی از انجمن‌های مردمی و مسئولان دولتی برای احیاء زاینده‌رود تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند اما تا کنون کار نتیجه‌بخشی انجام نشده است.

وی افزود: هر چند تلاش‌های زیادی انجام شده، اما مسئولان و مدیران دولتی بر خلاف واقع صحبت می‌کنند و حتی برخی وزرای نیرو در دولت‌های مختلف صحبت‌هایی را مطرح کردند که نشان می‌داد در مسئله آب خبره نیستند و ساده‌ترین مسائل فنی مربوط به آب را متوجه نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: به نظر می‌رسد برخی از مسئولان قصد دارند چهار سال مسئولیتشان تمام شود و مسئله انتقال آب به اصفهان، با این روند، ناتمام مانده است.

وی تصریح کرد: تقسیم آب جزء وظایف حکومت است و همه شاهد هستیم که اعمال حاکمیت، ضعیف است؛ آب جزء انفال است و آبی که از کوه جاری می‌شود مربوط به یک استان نیست، بنابراین تصمیماتی که توسط مسئولان گرفته می‌شود، باید اجرا شود.

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: با رؤسای جمهور و وزرای نیرو در دوره‌های مختلف جلسات متعددی برگزار شده است اما به نظر می‌رسد عزم هیچ‌کدام از آنان در انتقال آب به اصفهان جدی نیست./1304/د102/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات