۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۲۸۶۲۱
تولیت مدرسه علمیه جوادالائمه مطرح کرد؛

ثبت ۴۰ سال فتنه‌های شکست خورده استکبار در کارنامه درخشان انقلاب

ثبت ۴۰ سال فتنه‌های شکست خورده استکبار در کارنامه درخشان انقلاب
حجت الاسلام محسن‌زاده به ۴۰ سال فتنه‌های شکست خورده دشمن اشاره کرد و گفت: قوه قضاییه بدون هیچ مسامحه‌ای لیدر‌های فتنه اخیر را مجازات کند.

حجت الاسلام احمد محسن‌زاده تولیت مدرسه علمیه جوادالائمه(ع)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه ملت ایران مردمی بصیر و آگاه هستند، گفت: مردم ایران در فتنه اخیر با محکوم کردن اقدامات معاندان، خودفروختگان و اشرار حمایت خود را از نظام و رهبری اعلام کردند.

وی اشرار را مزدوران استکبارجهانی خواند و ادامه داد: استکبار جهانی با هزنیه آل سعود درصدد ایجاد داعشی دیگر در ایران بود که امام خامنه‌ای با رهبری حکیمانه فتنه براندازی را مدیریت و خنثی کردند.

حجت الاسلام محسن‌زاده با اشاره به اینکه اشرار و اغتشاشگران نسل ابوسفیان را زنده کردند، اظهار داشت: کسانی که بانک ها، داروخانه ها، مساجد و قرآن ها را به آتش کشیدند و به ضرب و شتم مردم پرداختند از ملت نبودند.

تولیت مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) ادامه داد: 40 سال است دشمنان هر نوع فتنه ای را علیه ملت انجام دادند و با شکست روبرو شدند و از این پس نیز با شکست روبرو خواهند شد؛ مردم ایران در طول این چند روز با برگزاری راهپیمایی نفرت و انزجار خود را از آمریکا و استکبارجهانی نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه مسؤولان باید هوشیار باشند و بهانه به دست دشمنان ندهند، گفت: مسؤولان باید منافعی را که از سهمیه بندی بنزین به دست می آید به نفع مردم هزینه کنند و با پرداخت یارانه و تقویت زیر ساخت های صنایع تولیدی و کشاورزی به رفع مشکلات معیشتی مردم بپردازند.

حجت الاسلام محسن‌زاده با تاکید بر اینکه ملت ایران عزیز همیشه در صحنه حضور دارند، گفت: مردم اگر آن موش های موذی را که در فتنه اخیر دست به کشتار مدافعان امنیت زدند و مساجد را به آتش کشاندند، می شناسند به نیروی انتظامی و قوه قضاییه معرفی کنند.

تولیت مدرسه علمیه جوادالائمه(ع) با خطاب قرار دادن قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه لیدرها و سردسته های اغتشاشات اخیر را به دور از هر نوع مسامحه ای به پای میز مجازات بکشانند؛ مدیریت رهبری دشمنان قسم خورده را مایوس تر کرد./813/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات