۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۲۸۶۷۸
به همت بسیج مدرسه علمیه معصومیه؛

همایش استانی «امنیت و اقتدار» در قم برگزار شد

همایش استانی «امنیت و اقتدار» در قم برگزار شد
همایش اقتدار و امنیت با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش اقتدار و امنیت با حضور سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام کشفی مسؤول بسیج مدرسه علمیه معصومیه در ابتدای این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به حاضران در جلسه از حضور سردار حاجی زاده در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه تقدیر و تشکر کرد و گفت: باید زندگی خود را به گونه ای تنظیم کنیم که همواره با روحیه بسیجی توأم باشد.

وی ادامه داد: امروز سرداران بزرگی همچون سردار حاجی زاده با افتخار آفرینی در عرصه های نظامی و دفاعی خدمات ارزنده ای به مملکت ارائه داده و عزت ویژه ای به کشور می بخشند.

حجت الاسلام کشفی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور خاطرنشان کرد: ما باید با تبعیت از ولایت فقیه فرصت موج سواری را از دشمن سلب کنیم؛ ما باید تلاش کنیم تا از سد تشکیل دولت اسلامی عبور کرده و شاهد تمدن نوین اسلامی باشیم.

نیازمند مسؤولان کارآمد و انقلابی هستیم

سردار حاجی زاده در این همایش سرار حاجی زاده با تأکید بر اینکه امروز نیازمند مسؤولان کارآمد و انقلابی هستیم، بیان کرد: ایران نقش مهمی در صادرات امنیت به سایر کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه داشته که این مهم نشان از کارآمدی عرصه دفاعی و نظامی آناست؛ امروز باید باور کنیم که اقتدارمان نتیجه اطاعت از رهبری بوده و بدانیم که تنها راهکار عبور از مشکلات اقتصادی و غلبه بر دشمن نیز تبعیت از منویات ایشان است.

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: اگر از طرفیت های داخلی بهره گرفته و به فرامین رهبری توجه داشته باشیم بدون شک آخرین خاکریز دشمن را نیز فتح خواهیم کرد.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در زمینه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین خاطرنشان کرد: برخی مسؤولان سعی می کنند اشتباهات به وجود آمده را گردن رهبری، مراجع تقلید و مجلس شورای اسلامی بیاندازند؛ چرا این دسته از مسؤولان اشتباهات خود را گردن نمی گیرند و رهبری و مراجع و مجلس را مقصر جلوه می دهند؟ امروز همه می دانند که طرح افزایش قیمت بنزین کار دولت بوده است و دولتمردان باید اشتباهات خود را در حوزه اجرایی بپذیرد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات