۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۲۸۶۸۱

نقد و بررسی فاصله میان حوزه نظر و عمل در ایران

نقد و بررسی فاصله میان حوزه نظر و عمل در ایران
هفدهمین قسمت از فصل سیزدهم برنامه «زاویه» با موضوع «نقد و بررسی فاصله میان حوزه نظر و عمل در ایران» از قاب شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا،  گام هفدهم برنامه «زاویه» با به پیش کشیدن موضوع شکاف میان حوزه علم و عمل در ایران به سراغ اساتید علوم انسانی می‌رود و از آنان می‌پرسد: نهاد علم برای کاهش فاصله میان علم و عمل در ایران چه ایده‌ای دارد؟

دکتر عطاءالله رفیعی آتانی، استادیار گروه مدیریت و فلسفه علم‌وفناوری دانشگاه علم‌وصنعت و عضو شورای علمی کنگره بین‌المللی علوم انسانی اسلامی، و همچنین دکتر مصطفی تقوی، استادیار گروه فلسفه علم دانشگاه صنعتی شریف، در این برنامه با نقد و بررسی نسبت میان نهاد علم و حوزه اجرا در ایران، درباره راهکارهای کاهش فاصله میان حوزه علم و عمل، مسئله‌مند شدن پژوهش‌ها و کاربردی‌سازی یافته‌های یافته‌های علمی به گفت‌وگو با یکدیگر خواهند نشست.

قسمت هفدهم فصل سیزدهم مجله تصویری علوم انسانی «زاویه» با سردبیری و اجرای حبیب‌الله رحیم‌پور ازغدی و تهیه‌کنندگی حسین پورصلعی نائینی، ساعت 21 چهارشنبه 6 آذر 1398 به روی آنتن زنده شبکه چهار سیما خواهد رفت. /882/ت302/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
احسنت
0
0