۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۶۲۸۶۸۳
امام جمعه کرمان:

سخت‌ترین هجمه‌ها در مقابل تفکر بسیج شکست خورده است

سخت‌ترین هجمه‌ها در مقابل تفکر بسیج شکست خورده است
امام جمعه کرمان با بیان اینکه فتنه‌های انقلاب با تفکر بسیج خنثی شد، گفت: تا کشور با روحیه بسیجی فعالیت کند هیچ جریانی نمی‌تواند ما را شکست دهد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی در دیدار تعدادی از فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان با وی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: پرچمی را که بسیج در دست گرفته پرچم دفاع از ارزش‌ها و دفاع از انقلاب اسلامی تحت امر ولایت است.

وی با بیان اینکه شهدای ما مسیر را برای ما روشن کردند و امروز در ادامه راه شهدا حرکت می‌کنیم گفت: امنیت ایجاد شده در کشور حاصل خون شهیدان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه در وصف خوبی‌های بسیج باید کتاب‌ها نوشت و تشکیل بسیج یک اقدام پرفضیلت است افزود: بسیج فرزند انقلاب و سپاه است که جایگاه سپاه در کشور یک جایگاه بسیار ارزشمند است.

وی با عنوان اینکه بسیج در سه محور از هر تشکلی کاملا ممتاز است گفت: نخستین محور ساختار بسیج است که هیچ مجموعه‌ای در دنیای امروز و دیروز اینگونه نبوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه در تاریخ فقط چنین مجموعه‌ای در زمان پیامبر(ص) تشکیل شد و تمام اقشار جامعه دور پیامبر(ص) جمع شدند افزود: امروز نیز تمام اقشار جامعه از دکتر، دانش‌آموز، کارگر، فعال اقتصادی و ... که دیدگاه الهی دارند در بسیج فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه بسیج از تمام سنین تشکیل شده و در هر مجموعه‌ای که قرار دارند بدون محدودیت به فعالیت‌های مردمی و دینی خود ادامه می‌دهند بیان کرد: محور دوم بسیج ظلم‌ستیزی است.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه بسیج مدافع مظلوم در هر نقطه‌ای از عالم است و هیچ سازشی با استکبار ندارد گفت: غفلت‌هایی در تاریخ معاصر اتفاق افتاد که استکبارستیز نبودند و از همان‌جا ضربه خوردیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج یک جریان بابصیرت است و با استکبار به‌صورت جدی مبارزه می‌کند عنوان کرد: بسیج یک مجموعه زمان‌شناس و انقلابی است که کاملا مطیع امر رهبری و ولایت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه رویکرد بلند و والای بسیج استکبارستیزی است و راه بلند کشور در حاکمیت، تفکر بسیجی است افزود: امام جمعه ما زمانی موفق است که تفکر ناب بسیجی داشته باشد و در دولت هم همین‌گونه است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد بسیج کتابی پر از ارزش‌ها، خوبی‌ها، صداقت‌ها و رعایت تقواست یادآور شد: جنگ تحمیلی را با تفکر بسیجی پشت سر گذاشتیم و فتنه‌های انقلاب با این تفکر خنثی شد و سخت‌ترین هجمه‌ها در مقابل بسیج شکست خورده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه فتنه‌های 78، 88 ، 96 و 98 همه با حضور بسیج خاموش شدند و در تمام صحنه‌ها حضور بسیج پیروزی به‌دنبال داشت گفت: تا کشور با روحیه بسیجی فعالیت کند هیچ جریانی نمی‌تواند ما را شکست دهد و دشمن همیشه شکست‌خورده است.

وی با اشاره به اینکه ماموریت انقلاب ما صدور انقلاب بود که بسیج توانست این ماموریت را خیلی زود انجام بدهد افزود: امروز می‌بینیم که در کشورهای مختلف از جمله کشورهای اسلامی بسیج تشکیل شده و در رفع مشکلات مردم بسیار موثر بوده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات