۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۶۲۸۶۸۴
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان:

بسیج اساتید حوزه در کرمان راه‌اندازی می‌شود

بسیج اساتید حوزه در کرمان راه‌اندازی می‌شود
حجت‌الاسلام عربپور با بیان اینکه زیرساخت بسیج حوزه‌های علمیه است و تفکر بسیج یک تفکر قرآنی و علوی است، گفت: بسیج اساتید حوزه در کرمان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی عربپور در دیدار تعدادی از فرماندهان سپاه ثارالله استان کرمان با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان به‌مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج است که فرمان تشکیل آن توسط امام راحل صادر شد.

وی با بیان اینکه امام خامنه‌ای امام بسیجیان حاضر است و تمام بسیجیان در امور به ایشان اقتدا می‌کنند گفت: امیدواریم با عملکرد خوب رضایت امام عصر(عج) و نائب برحقش را ایجاد کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از برکات بسیج تشکیل بسیج دانشجو و طلبه است افزود: زیرساخت بسیج حوزه‌های علمیه است و تفکر بسیج یک تفکر قرآنی و علوی است.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تشکیل بسیج در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه هستیم گفت: توافقی با مدیریت حوزه علمیه استان داشتیم که بسیج اساتید حوزه نیز در استان کرمان راه‌اندازی شود.

حجت‌الاسلام عربپور با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری به‌کار می‌گیریم بیان کرد: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ ناب است و هر کجا ندای بسیج طنین‌انداز است آسیب‌ها کمتر است.

وی با بیان اینکه امام(ره) با تدبیر و تفکر الهی که داشت آینده نظام را به‌خوبی رصد کرده و فرمان تشکیل بسیج را صادر کرد افزود: تفکر بسیج جامعه را بیمه کرده است و امروز این تفکر به سایر نقاط جهان نیز رسیده و در کشورهای مختلف بسیج مردمی تشکیل شده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
حضور محترم شهردار کرمان
و مسئولین فضای سبز شهرداری کرمان

سلام‌علیکم
به استحضار می‌رساند ما روحانیون ولایی و انقلابی استان کرمان خواستار توقف سریع کاشت درختان بی‌ثمر و مضر و غیربومی،مانند:
کاج آلرژی‌زا و آهکی کننده خاک نابودکننده تنوع جانوری
وآیلانتوس آلتیسیما«عرعر» آلرژی‌زا و مهاجم
میلیاآزدراچ«زیتون‌تلخ» سمی و عقیم کننده،
اکالیپتوس موتور مکنده و شور کننده آب و سفت کننده خاک
و تکثیر خرزهره سمی و کشنده!
و چمن خارجی پرهزینه و آلرژی‌زا و آب‌دوست !
اقاقیا فلج‌کننده زنبورعسل و حامل شته دومی زبانه،
وبی ثمرهای مخرب و مضر غیربومی وارداتی هستیم!
و تقاضامندیم بجای آبیاری این‌گونه درختان بی‌ثمر و مضر، کاشت درختان قرآنی(انجیر،زیتون،انگور،نخل،سدر،انار) و مثمر را که با اقلیم این منطقه سازگاراست نظیر:سنجد، عناب، سیب، گلابی، بادام و... جایگزین کنید
در این راستا ما روحانیون ولایی و انقلابی از مساعدت دریغ نمی‌ورزیم،
با تشکر از همکاری شما

مجمع جهادی روحانیون ولایی و انقلابی استان کرمان
0
0