۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۶۲۸۶۹۵
نماینده ولی فقیه در مازندران:

تبعیت از ولی فقیه نباید تنها به شعار و حرف خلاصه شود

تبعیت از ولی فقیه نباید تنها به شعار و حرف خلاصه شود
امام جمعه ساری با بیان این که تبعیت از ولی فقیه نباید تنها به شعار خلاصه شود، گفت: در یک حکومت دینی انتظار این است که مسؤولان تبعیت خود از ولایت فقیه را در عمل ثابت کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم معارفه خود به عنوان رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با اشاره به اهمیت فریضه دینی امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و روایات دینی، بر ضرورت تقویت این امر مهم و دینی در جامعه تأکید کرد.
 
وی با بیان این که احیای امر به معروف و نهی از منکر باید جزء اولویت‌ها قرار گیرد، افزود: گسترش این فریضه دینی موجب کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی، احیای فریضه دینی امر به معروف را یکی از بزرگترین معروف‌ها در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: توجه به این فریضه دینی باید مورد توجه همه مسؤولان و مدیران کشور قرار گیرد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که فریضه دینی مهمی همچون امر به معروف و نهی از منکر نباید به بهانه مشکلات بودجه‌ای و اعتباری در کشور کمرنگ شود، تصریح کرد: نباید چنین مسائل مهمی را معطل مسائل بودجه‌ای کنیم.
 
وی بر ضرورت برخورد با همه منکرات در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: وجود برخی مسائل، زیبنده جامعه اسلامی نیست و نباید در برخورد با چنین مسائلی شاهد بی عدالتی باشیم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که باید جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر برای عموم مردم به خوبی تبیین و تشریح شود، تصریح کرد: متأسفانه هنوز بخش مهمی از جامعه با این فریضه ارزشمند آشنا نیستند.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در بخش دیگری از سخنان خود وجود برخی آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه را نتیجه بی توجهی به این فریضه دینی دانست و خاطرنشان کرد: باید همه مسؤولان کشورمان در نسبت به این امر مهم دغدغه‌مند عمل کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین بر ضرورت تبعیت محض مسؤولان و مدیران کشور از رهنمود‌های مقام معظم رهبری تأکید کرد و گفت: تجربه چهل ساله انقلاب ثابت کرده هرگاه در مسیر رهنمود‌های ایشان حرکت کردیم به نتایج بسیار ارزشمندی دست یافتیم.
 
امام جمعه ساری با بیان این که تبعیت از ولی فقیه نباید تنها به شعار و حرف خلاصه شود، بیان داشت: در این حکومت دینی انتظار از همه مسؤولان این است که تبعیت خود از ولایت و رهبری را در عمل ثابت کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات