۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۸۷۱۲
امام جمعه الشتر مطرح کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب

ضرورت استفاده از ظرفیت حوزه علمیه در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب
امام جمعه الشتر از حوزه به عنوان پرچم دار ترویج اندیشه های رهبری یاد کرد و گفت: حوزه علمیه باید در ترویج و تبیین بیانیه گام دوم که چراغ راه است پیش قدم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، عصر امروز در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در مسجد امام هادی(ع) این شهرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک مطالبه دنبال شود.

وی عمل به بیانیه گام دوم انقلاب را ضرورتی انکارناپذیر و چراغ راه عنوان کرد و افزود: عمل به این بیانیه راه حل مشکلات است.

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه باید در تبیین و عمل به این بیانیه و ترویج اندیشه های رهبر معظم انقلاب همواره پیش قدم باشد، خاطرنشان کرد: در سایه امیدافزایی در جامعه باید روشنایی های انقلاب را بیان کنیم.

وی اظهار داشت: علما عهده دار جریان سازی در جامعه هستند، با انجام وظیفه به موقع و حضور در صحنه و بین مردم، نباید اجازه نفوذ به دشمن را بدهند، کمرنگ کردن امید در جامعه و جدا کردن مردم از انقلاب توطئه دشمن است.

امام جمعه الشتر بیان کرد: حضور روحانیان در صحنه و بصیرت بخشی و امید آفرینی بین مردم در سایه بیان دستاوردهای انقلاب رمز خنثی سازی توطئه های دشمن است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه علمیه انقلابی نباید از مردم فاصله بگیرد، افزود: حوزه علمیه باید نسبت به مسائل روز جامعه و مردم حساسیت داشته باشد و با نقش افرینی به موقع پاسخگوی نیازهای مردم و جامعه باشد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات