۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۶۲۸۷۱۶
تولیت مدرسه علمیه مشکات:

بسیجیان باید به اقتضائات فعالیت های اجتماعی آگاه باشند

بسیجیان باید به اقتضائات فعالیت های اجتماعی آگاه باشند
حجت الاسلام قاسمیان با بیان اینکه مردم محور تمام اقدامات بسیج است، گفت: بسیجیان باید به اقتضائات فعالیت های اجتماعی آگاه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام قاسمیان تولیت مدرسه علمیه مشکات، امروز در نخستین همایش «بسیج دانشجو و طلبه» که در مدرسه علمیه مشکات علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد، اظهار داشت: بسیج به منزله عصای حضرت موسی(ع) برای ولی است.

وی بسیج را یک تشکل مردمی دانست و اظهار داشت: با آغاز جنگ تحمیلی امام راحل فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند و آحاد مردم از اقصی نقاط کشور گرد هم آمدند و با حضور در میدان جهان به دفاع از کشور پرداختند.

حجت الاسلام قاسمیان با اشاره به اینکه مردم محور تمام اقدامات بسیج است، عنوان کرد: شما بسیجیان باید به اقتضائات فعالیت های اجتماعی آگاه باشید و زمانی که می خواهید در جامعه فعالیت کنید طبق همان اقتضائات وارد میدان شوید تا موفق نصیب شما شود.

تولیت مدرسه علمیه مشکات در کنار مردم بودن و با مردم بودن را از اقتضائات مهم فعالیت های اجتماعی برشمرد و گفت: متاسفانه بعضا می بینیم برخی در انجام فعالیت های اجتماعی مانند کارهای جهادی عجله کرده و با شتابزدگی به دنبال نتیجه هستند.

وی افزود: گاهی اوقات برخی از فعالیت های اجتماعی مانند کارهای جهادی سالیان سال طول می کشد و زمانی این کارها به نتیجه می رسد که بسیجیان جهادگر در کنار مردم و با غصه و سختی آنان غصه بخورند و سختی بکشند.

حجت الاسلام قاسمیان تاکید کرد: در فعالیت های اجتماعی ورود به مباحث سیاسی غیر از پیام های اصیل انقلاب ثمری جز زیان نخواهد داشت و شما باید بلندگوی پیام های اصیل انقلاب باشید.

تولیت مدرسه علمیه مشکات با تاکید بر اینکه بسیج از آن مردم است، خاطرنشان کرد: شما طلاب و دانشجویان بسیجی با ایجاد هسته های مقاومت برای رهبر معظم انقلاب به منزله عصای موسی باشید./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات