۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۶۲۸۷۳۸

فعالیت ۵ گروه تخصصی تبلیغی در خوزستان

فعالیت ۵ گروه تخصصی تبلیغی در خوزستان
کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از فعالیت پنج گروه تخصصی تبلیغی در سطح استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام مهدی فرطوسی، کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت ۵ گروه تخصصی تبلیغی در استان خوزستان، گفت: این گروه‌ها در سه محور نقد وهابیت، خانواده و مشاوره اسلامی و نقش آفرینی در فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: محور نخست نقد فرقه ضاله وهابیت است و این فرقه همواره به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در بین مسلمان به ویژه شیعیان می‌باشد؛ مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های وهابیت از رسالت‌های اصلی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم است.

حجت الاسلام فرطوسی با اشاره به بحث خانواده و فضای مجازی، ابراز داشت: محور دوم خانواده و مشاوره اسلامی است که متاسفانه در جامعه امروزی در بین خانواده‌ها مشکلات بسیاری وجود دارد و منشأ اصلی این مشکلات دوری از آموزه‌های اسلامی و دینی است که برخی از این گروه‌های تبلیغی با توجه به تخصصی که در این زمینه دارند به خانواده‌ها کمک و مشاوره اسلامی می‌دهند.

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان با تأکید بر اهمیت حضور مبلغین در فضای مجازی، ابراز داشت: محور سوم نقش آفرینی در فضای مجازی است که بنا بر تأکید مقام معظم رهبری جهت مقابله هدفمند و مؤثر با هجمه‌های دشمن و جریان سازی برای فرهنگ داخلی و هدایت و استفاده وسیع از کالای فرهنگی در بین اقشار جامعه باید افراد کاربلد و متخصص در این عرصه حضور داشته باشند.

حجت الاسلام فرطوسی خاطرنشان کرد: گروه‌های تبلیغی تخصصی انصار الولایه و دارالاعلام ویژه نقد وهابیت، گروه‌های تبلیغی تخصصی حیات طیبه و نوید زندگی ویژه خانواده و مشاوره اسلامی و یک گروه تبلیغی تخصصی ویژه فضای مجازی و سواد رسانه‌ای است که در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

کارشناس اعزام مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان اظهار داشت: این گروه‌ها  متشکل از ۱۰ مبلغ می‌باشند که اعزام آن‌ها به صورت گروهی در مکان‌های مورد هدف استان خوزستان انجام می‌شود. /۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات