۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۶۲۸۷۴۱
حجت الاسلام والمسلمین نبوی:

تدبیر و موضع حکیمانه رهبری نبود فتنه دشمن به آسانی خنثی نمی شد

تدبیر و موضع حکیمانه رهبری نبود فتنه دشمن به آسانی خنثی نمی شد
رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه با اشاره به وقایع اخیر کشور گفت: اگر تدبیر و موضع حکیمانه رهبر انقلاب نبود فتنه دشمن به آسانی خنثی نمی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه امشب در همایش گرامیداشت هفته بسیج با عنوان « بسیجیان؛ افسران جنگ اقتصادی و جهاد خدمت رسانی» با رویکرد تبیین وقایع اخیر کشور که در سالن اجتماعات دارالشفا برگزار شد، با اشاره به وقایع اخیر در کشور گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به این که لایه های فتنه را به خوبی تشخیص داده بودند، بعد از آغاز فتنه موضع خودشان را اعلام کردند.

وی ادامه داد: برخی از دوستان نسبت به این که رهبر معظم انقلاب از کار مسؤولان حمایت کردند ابراز دغدغه و نگرانی می کردند، اما هم اکنون مشاهده کردیم که اگر تدبیر و موضع ایشان نبود فتنه دشمن به آسانی خنثی نمی شد.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که نباید نسبت به تدبیرات رهبر معظم انقلاب تردید داشته باشیم؛ با توجه به داستان حضرت خضر(ع) و حضرت موسی(ع) در می یابیم که ما باید  به ولی فقیه خود اعتماد داشته و به تدبیرات و رفتارهای حکیمانه اش ایمان بیاوریم.

رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه های علمیه تأکید کرد: بعد از سخنرانی رهبر معظم انقلاب همه متوجه شدند که دشمن اصل نظام را نشانه گرفته است، از این رو همگان بسیج شدند و با حضور حماسی خود فتنه دشمن را نقش بر آب کردند.

وی در پایان یادآور شد: مردم پس از سخنرانی رهبری دریافتند که موضوع تنها گرانی بنزین نیست، بلکه دشمن قصد دارد اصل حاکمیت را از مسیرش منحرف سازد، بنابراین حضور به هم رسانده و فرصت سوء استفاده را از دشمن سلب کردند./841/

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حسین ثالث موید
ارسال نظرات