۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۶۲۸۷۴۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در جامعه از سوی روحانیت

ضرورت تقویت روحیه انقلابی در جامعه از سوی روحانیت
حجت الاسلام والمسلمین معلمی بر ضرورت تقویت روحیه انقلابی در جامعه از سوی روحانیت تأکید کرد، گفت: باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب از سوی روحانیت در جامعه تقویت شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری چهارشنبه شب در نشست روحانیان شهرستان قائمشهر، روحانیت را پرچم دار دفاع از انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد و گفت: در طول تاریخ علما و روحانیان با تلاش‌ها و مجاهدت‌های علمی و تبلیغی خود، اسلام ناب را حفظ کردند.

وی با بیان این که امروز نیز حفظ ارزش‌های دینی در جامعه اسلامی بر عهده روحانیت است، افزود: روحانیت در همه عرصه‌های این انقلاب همواره پیشگام بوده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان در طی چهل سال اخیر از هر روزنه‌ای برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی استفاده کردند، بیان داشت: اما هوشیاری علما و روحانیان در شناخت توطئه دشمنان و آگاهی دادن به جامعه، مانع تحقق اهداف دشمن شده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که روحانیت وظیفه هدایت جامعه به سمت رشد و تعالی دینی و معنوی را عهده دار است، خاطرنشان کرد: مردم دین خود را از علما و روحانیت دارند و امروز حفظ آن نیز بر عهده روحانیت است.

امام جمعه قائمشهر به دشمنی دیرینه جبهه نفاق با روحانیت اشاره کرد و با بیان این که این قشر همواره سد محکمی در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان بوده است، بیان داشت: اگر روشنگری‌های روحانیت در طول تاریخ نبود، جامعه اسلامی از توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن مصون نمی‌ماند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت در کنار مردم بسیاری از فتنه‌های دشمن را در طول چهار دهه اخیر خنثی کرده است، ادامه داد: روحانیت همواره به عنوان موتور محرکه جامعه اسلامی در جهت رشد معنوی و اخلاقی نقش آفرینی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به مسأله انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه و روحانیت که از سوی مقام معظم رهبری بیان شده تأکید کرد و گفت: نشاط، پویایی، پیشرفت و رشد علمی و اخلاقی شاخصه حوزه انقلابی است.

وی با بیان این که امروز حوزه‌های علمیه و روحانیت باید مراقب جریان‌های منحرف باشند، بیان داشت: حفظ و حراست از انقلاب اسلامی در گرو  تقویت حوزه انقلابی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که تقویت روحیه انقلابی در جامعه اسلامی یکی از وظایف مهم روحانیت است، خاطرنشان کرد: باید ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب از سوی روحانیت و حوزه‌های علمیه در بخش‌های مختلف جامعه هر روز بیشتر تقویت شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
امیریان
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
نظرات قابل تاملی فرمودند.
تحلیل ایشان درباره مواظبت در برابر جریانات انحرافی را قبول دارم.
0
0