۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۶۲۸۷۶۰
معاون فرهنگی اوقاف لرستان:

نیت خیران به سمت نیازهای جامعه هدایت شود

نیت خیران به سمت نیازهای جامعه هدایت شود
معاون فرهنگی اوقاف لرستان گفت: با استفاده از ظرفیت مؤسسات خیریه می توان نیت خیران را به سمت ایجاد وقف های مورد نیاز جامعه هدایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، صبح امروز در دیدار جمعی از مدیران مؤسسات خیریه استان گفت: استفاده از ظرفیت ها در زمینه ترویج و تبیین فرهنگ وقف امری ضروری است.

وی با اشاره به انجام فعالیت های مؤسسات خیریه و جذب خیران افزود: سازمان اوقاف در انجام کارهای خیر با مؤسسات خیریه همخوانی دارد.

حجت الاسلام عباس زاده خاطرنشان کرد: با جذب خیران و انجام وقف های جدید می توان اقدامات مؤثری در راستای فعالیت مؤسسات خیریه انجام داد و باید نیت واقف را به سمت نیازها هدایت کرد.

وی با اشاره به ضرورت توجه نیت واقف به سمت مسائل اجتماعی و آسیب ها اظهار داشت: با ایجاد وقف های جدید و انجام امور خیر و ماندگار می توان در رفع مشکلات اجتماعی نقش آفرین کرد.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان ادامه داد: ترویج فرهنگ وقف مشارکتی در جامعه امروز می توان اقدامی مؤثر و راه گشا باشد.

وی بیان داشت: باید از ظرفیت مؤسسات خیریه در زمینه تشویق و ترغیب خیران به ایجاد وقف های جدید و مشارکتی با نیت مؤسسات خیریه بهره مند شد تا بتوان در توسعه فعالیت این نهاد اقداماتی چشمگیر انجام داد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
باید جلوی موقوفه خواران را گرفت و منابع وقف به سوی صحیح مصرف هدایت شود.
0
0