۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۲۸۷۶۲
مدیرکل اوقاف لرستان:

تفکر بسیجی برگرفته از معنویت و اخلاص است

تفکر بسیجی برگرفته از معنویت و اخلاص است
مدیر کل اوقاف لرستان رمز موفقیت در خدمت به مردم و در عرصه های مختلف را اخلاص عمل دانست و گفت: تفکر بسیجی برگرفته از معنویت و اخلاص است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف لرستان، پیش از ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در برگزاری حلقه صالحین در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید محمدرسول عربستانی که در اوقاف استان برگزار شد، گفت: هفته بسیج یادآور خاطرات مردان بی ادعایی است که بدون هیچگونه چشم داشت مالی و دنیایی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و به دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی پرداختند.

وی بسیج را نهادی مردمی خواند و افزود: امروز عرصه کار بسیج خدمت رسانی به مردم و جلب رضایت مردم است.

حجت الاسلام طباطبایی اظهار داشت: هرکسی در هر مجموعه ای که خدمت می کند باید بدون منت و در راستای رضایت خداوند در پی کسب رضایت مردم باشد.

وی تفکر بسیجی را رمز موفقیت در انجام امور دانست و اظهار داشت: تفکر بسیجی در سایه معنویت، اخلاص، ایستادگی و مقاومت شکل گرفته و برگرفته از دستورات دین است.

مدیرکل اوقاف لرستان با اشاره به بیان حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند من خود یک بسیجی ام»، تصریح کرد: این بیان امام خمینی(ره) نشان از عمق علاقه و عشق امام به بسیجیان نشأت می گیرد و وظیفه بسیجیان را صد چندان می کند.

وی بیان کرد: امروز عرصه های مختلفی برای دفاع از انقلاب اسلامی وجود دارد و از بسیجیان خواستند که خدمت رسانی به مردم را در اولویت خود قرار دهند تا نام و خاطر بسیجیان در دفاع مقدس امروز نیز برای مردم با خاطراتی خوش همراه باشد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناخته‌
Iran, Islamic Republic of
۰۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
هدف بسیج امروز کسب رضایت خدا از طریق خدمت به محرومان است.
0
0