۰۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
کد خبر: ۶۲۸۹۳۳
حجت الاسلام ثقفی:

تصمیمات مسؤولان در راستای برنامه‌های دشمن نباشد

تصمیمات مسؤولان در راستای برنامه‌های دشمن نباشد
رییس بنیاد فرهنگ واندیشه انقلاب با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در محاسبات و تصمیمات مسؤولان گفت: مسؤولان نباید به گونه ای تصمیم بگیرند که در راستای برنامه دشمن باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی ثقفی در نشست بصیرتی بعد از نماز جمعه قم که در مصلای قدس برگزار شد، با اشاره به شکست های متعدد استکبار از ایران اسلامی گفت: وقتی دشمن خود را عاجز دید به سمت برنامه های امنیتی، فشار اقتصادی و جنگ روانی رفت.

وی افزود: دشمنان می خواستند که کاری کنند تا فاصله بین مردم و حکومت ایجاد شود و آنان را در برابر نظام قرار دهند، متأسفانه عده ای در کشور هنوز دنبال امتیاز دادن به دشمن هستند و از برجام درس نگرفتند.

حجت الاسلام ثقفی با اشاره به مواضع حکیمانه و روشنگرانه رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ایشان فرمودند به تصمیم مسؤولان خوشبین باشند و مسؤولان مراقب باشند به مردم آسیبی نرسد، از سوی دیگر رهبری قبلا به مسؤولان هشدار داده بودند که مراقب باشید دشمن در محاسبات و تصمیمات شما نفوذ نکند، آثار نفوذ دشمن در تصمیم سازی اخیر دیده می شود.

وی ادامه داد:  مسؤولان نباید به گونه ای تصمیم بگیرند که در راستای برنامه دشمن باشد، نگاه رهبر معظم انقلاب در جریان اخیر آرام سازی کشور بود تا مردم فکر کنند برای انتخابات آینده چه برنامه ای باید داشته باشند، دو تفکر وجود دارد یکی تکیه بر استعداد بی پایه مردم و جوانان کشور و دیگری سلطه پذیری دشمن است و مردم باید یکی از این دو فکر را انتخاب کنند.

رییس بنیاد فرهنگ واندیشه انقلاب اسلامی ابراز داشت: نتیجه تفکر غربگرایی همین مشکلاتی است که امروز می بینیم، مردم باید بین این تفکر انتخاب کنند، چند ماه دیگر انتخابات مهم مجلس برگزار می شود و نخستین مجلس در گام دوم توسط مردم انتخاب خواهد شد و مردم باید گام درستی بردارند.

وی عنوان کرد: برخی جوابی برای ناکارآمدی های خود ندارند و می خواهند با ایجاد جنجال و حاشیه مسیر فهم مردم را تغییر دهند، در چنین شرایطی و طمع دشمن نخستین وظیفه ما تقویت امنیت اجتماعی و روانی کشور است.

حجت الاسلام ثقفی خاطرنشان کرد: جریان انقلابی و بسیجی باید در انتخابات احساس وظیفه کرده و برای کسانی که ممکن است فریب بخورند روشنگری کنند، باید برای مردم تبیین کنیم که نه جنگ خواهد شد و نه مذاکره ای صورت خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: رهبرمعظم انقلاب فرمودند که در گام دوم باید به سمت دولت اسلامی برود یعنی دولتی که بند ناف کشور را از خام فروشی نفت قطع کند، باید دولت مردمی روی کار باشد و جوانان باید میدان دار شوند.

محمد قمین
ارسال نظرات