۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۶۲۹۰۰۰
حجت الاسلام شکریان:

حلقه مفقوده مشکلات کشور فقدان نگاه انقلابی در میان مدیران است

حلقه مفقوده مشکلات کشور فقدان نگاه انقلابی در میان مدیران است
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، حلقه مفقوده مشکلات امروز کشور را فقدان تفکر و نگاه انقلابی در میان مدیران و مسؤولان کشور دانست.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با تاکید بر این که دولت باید به وعده های خود در جلوگیری از افزایش قیمت ها با نظارت دقیق و مستمر عمل کند، گفت: نباید اصلاح نرخ بنزین موجب بیشتر شدن فشارهای اقتصادی به اقشار ضعیف و محروم جامعه شود.
 
وی با بیان این که نظارت دولت بر بازار و کنترل تورم نباید مقطعی باشد، افزود: مسؤولان باید با جدیت بیشتر جلوی هرگونه سوءاستفاده و افزایش قیمت به بهانه اصلاح نرخ بنزین را بگیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران، کاهش مشکلات معیشتی و کنترل گرانی و تورم را یکی از مهم ترین مطالبات و خواسته مردم از مسؤولان دانست و ادامه داد: مسؤولان باید همه توان اجرایی خود را در جهت تحقق مطالبات به حق مردم به کار گیرند.

وی به حوادث اخیر در برخی نقاط کشور اشاره کرد و با بیان این که مردم با بصیرت و انقلابی کشورمان با جدا کردن صفوف خود از ضد انقلاب و اشرار بار دیگر دلبستگی خود به انقلاب، نظام و رهبری را نشان دادند، افزود: این مردم در همه حوادث سخت این کشور، پشتیبان انقلاب و نظام بودند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که علیرغم همه مشکلات اقتصادی، ملت بزرگ ایران اسلامی با حضور راهپیمایی خوجودش خود حماسه ساز شدند، ادامه داد: امروز این نوبت مسؤولان است که وظایف و وعده های خود در قبال مردم عمل کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متاسفانه به دلیل عدم مدیریت صحیح و تدبیر مناسب امروز کشورمان با مشکلات اقتصادی مواجه است، خاطرنشان کرد: امروز دیگر وقت آن است مسؤولان اقتصاد مقاومتی و حمایت از رونق تولید را جدی بگیرند.

وی با ببان این که مقام معظم رهبری از سال ها پیش مساله اقتصاد مقاومتی را مطرح و سیاست های کلی آن را ابلاغ کردند، تصریح کرد: اما متاسفانه مسؤولان نتوانستند مطالبات مقام معظم رهبری را پیرامون این مساله مهم محقق کنند.

حجت الاسلام شکریان با تاکید بر این که راه پیشرفت کشور بهره مندی از ظرفیت های داخلی است، خاطرنشان کرد: تجربه چهل ساله نشان داده دولت های غربی نمی توانند همراه مورد اعتمادی برای ملت ایران باشند.

استاد حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تبعیت مسؤولان از ولایت و رهبری تاکید کرد و گفت: رهبری در طول سال های اخیر همواره مسؤولان را نسبت به اعتماد به غرب بر حذر داشتند اما متاسفانه مسؤولان نسبت به این هشدارها بی توجه بودند./۹۵۰/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات