۰۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۲۹۰۰۳
مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری:

راهبردی عمل کردن جزء مهمترین خواسته‌های رهبری از حوزه‌های علمیه است

راهبردی عمل کردن جزء مهمترین خواسته‌های رهبری از حوزه‌های علمیه است
حجت الاسلام رحمانی با اشاره به اینکه راهبردی عمل کردن جزء مهمترین خواسته‌های رهبری از حوزه‌های علمیه است، گفت: در مسائل راهبری نیازمند کسب اطلاعات دقیق هستیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست تخصصی مدیران مدارس علمیه خواهران این استان که با هدف تشریح مهمترین دستورالعمل‌های مرکز مدیریت به میزبانی شهرکرد برگزار شد، با بیان اینکه بهای انسان تنها بهشت است، مبادا خود را به غیر از بهشت معامله کنیم، اظهار کرد: انسان اگر برای خودش ارزش قائل باشد، به یقین به بالاترین جایگاه‌ها خواهد رسید.

وی اطلاع مدیران از شرایط کنونی جامعه را از ضرورت‌ها دانست و ادامه داد: همه ما در فضای سیاسی امروز جامعه یک رسالت داریم و آن جلوگیری از نفوذ است؛ نباید بگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر اینکه امروز جریان لیبرال سکولار غربگرا در لایه‌های مختلف نظام نفوذ کرده است، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسؤولان کشور بیشتر از آنکه به فکر توانمندی‌های داخلی باشند به فکر مذاکره با غرب هستند و این مهمترین آسیب امروز کشور است.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به آشوب‌های اخیر کشور در بحث ساماندهی مصرف بنزین خاطرنشان کرد: این حوادث اخیر دقیقا کپی برداری از آشوب‌های منافقان در سال‌های ۵۹ و ۶۰ بود؛ در آشوب‌های اخیر منافقان، سلطنت طلبان و بسیاری از کشور‌های همسایه سعی کردند نهایت استفاده را ببرند که با حضور مردم همه توطئه‌های آن‌ها نقش برآب شد.

وی با تأکید بر اینکه هدف دشمن از آشوب‌های اخیر در کشور ایجاد رعب و وحشت در بین مردم بود، تصریح کرد: مردم باید بیدار باشند و اعتراض به حق خود از شرایط فعلی را در پای صندوق‌های رأی آینده نشان دهند.

حجت الاسلام رحمانی در ادامه با اشاره به اینکه راهبردی عمل کردن جزء مهمترین خواسته‌های رهبری از حوزه‌های علمیه است، گفت: در مسائل راهبری نیازمند کسب اطلاعات دقیق هستیم که این اطلاعات با مدیریت برنامه‌ها و فعالیت‌ها محقق می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه یک مدیر مدرسه تا اطلاعات دقیقی از داشته‌ها و نداشته ها، باید‌ها و نباید‌ها نداشته باشد نمی‌تواند موفق باشد، افزود: باید مدیران فرصت ها، تهدیدها، نقاط قوت و ضعف را جمع آوری و برای آن‌ها راهبرد بنویسند تا موفق شوند.

مدیر حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مدیران مدارس علمیه باید تحلیل گران خوبی باشند تا بتوانند به استراتژی لازم دست پیدا کنند، خاطرنشان کرد: باید بپذیریم در هر مسأله‌ای عوامل بیرونی و داخلی دخالت دارند که با تحلیل درست این عوامل می‌توان به راهبرد لازم رسید. /۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات