۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۲۹۰۲۲

نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد
نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی استان چهارمحال و بختیاری، با حضور اعضا به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نشست شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی استان چهارمحال و بختیاری، صبح امروز با حضور اعضا به میزبانی مدیریت حوزه علمیه خواهران این استان برگزار شد.

در این نشست حجت الاسلام رحمانی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، حجت الاسلام احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان، حجت الاسلام طاهری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، حجت الاسلام مختاری، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان، حجت الاسلام مرتضوی، مسؤول امور روحانیون و ائمه جماعات استاندار حضور داشتند.

در این نشست در مورد آغاز رسمی ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیر مترقبه در استان و تشکیل آیین نامه این ستاد، همچنین در مورد بیانیه گام دوم انقلاب و کار‌هایی که در این زمینه باید در حوزه‌های علمیه استان صورت گیرد، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

همچنین در این نشست در مورد بیمه تأمین اجتماعی طلاب، اساتید و کادر مدارس مطالبی مطرح شد که از سوی مدیر مرکز خدمات به سؤالات مطرح شده در این زمینه پاسخ داده شد.

حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری در این نشست با اشاره به اینکه تشکیل ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیر مترقبه در استان از ابتدای امسال همزمان با حوادث سیلاب در برخی از استان‌ها صورت گرفت، اظهار کرد: ان شاءالله با تدوین آیین نامه این ستاد، کار‌ها با جدیت بیشتر و به صورت رسمی‌تر پیگیری خواهند شد.

در پایان این نشست نیز حجت الاسلام مختاری، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به عنوان دبیر ستاد حوزوی مواجهه با حوادث غیر مترقبه در استان انتخاب شد.

همچنین مقرر شد از طلابی که به عنوان مبلغ در روستای چنار محمودی، نقش مهمی در کمک به مردم داشتند از سوی مدیریت حوزه علمیه برادران استان تقدیر و تشکر به عمل آید./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات