۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۶۲۹۰۴۰
به مناسبت سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم صورت گرفت؛

دیدار مسؤولان و طلاب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم با آیت الله ری شهری

دیدار مسؤولان و طلاب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم با آیت الله ری شهری
مسؤولان و طلاب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به مناسبت میلاد با سعادت حضرت سیدالکریم با آیت الله ری شهری دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسؤولان و طلاب مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) امروز در سالروز ولادت با سعادت محدث والامقام حضرت سیدالکریم(ع) با تولیت این آستان مقدس دیدار و گفت و گو کردند.

بر اساس این گزارش، پس از قرائت قرآن کریم و اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، استاد شربیانی در مدح و ستایش این امامزاده واجب التعظیم به مدیحه سرایی و مولودی خوانی پرداخت.

در این مراسم که حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری و دیگر علمای شهرستان حضور داشتند حجت الاسلام تقدیری معاون امور روحانیون حوزه علمیه آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: این جلسه هرساله با حضور ائمه جمعه، علما و اساتید جهت عرض تبریک به محضر حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و تولیت محترم برگزار می شود.

وی با اشاره به مجموعه های فرهنگی روحانیان در شهرری، ادامه داد: در شهرری مجموعه های متعدد فرهنگی از جمله اداره رسیدگی به امور مساجد، مجمع وعاظ شهرری، حوزه علیمه عبدالعظیم حسنی(ع) و غیره توسط طلاب و روحانیان فعالیت دارند.

حجت الاسلام تقدیری دوران زندگی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را بسیار حائز اهمیت و قابل توجه دانست و ابراز کرد: طلاب و روحانیان با تاسی به این محدث و فقیه والامقام نباید در سخت ترین شرایط از فعالیت های تبلیغی و ترویج معارف دین غفلت کنند./813/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات