۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۶۲۹۰۶۸

اعزام هفتگی ۱۶۷ مبلغ به مناطق هدف استان خوزستان

اعزام هفتگی ۱۶۷ مبلغ به مناطق هدف استان خوزستان
کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان از اعزام هفتگی و مستمر ۱۶۷ مبلغ در استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام مرتضی مولوی، کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام هفتگی و مستمر ۱۶۷ مبلغ خواهر و برادر به مناطق هدف استان خوزستان خبر داد و گفت: این مبلغان در شهر‌های دزفول، سوسنگرد، شادگان، آبادان، خرمشهر، ایذه، باغملک، مسجدسلیمان و روستا‌ها و دیگر شهر‌های استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: مبلغان به مدت ۸ روز در مناطق هدف و آسیب دیده مستقر و به مردم این مناطق کمک رسانی می‌کنند.

حجت الاسلام مولوی با بیان اینکه کمک رسانی دینی و تقویت بنیه‌های اسلامی از مهم‌ترین اهداف مبلغان در مناطق هدف است، عنوان داشت: برگزاری نماز جماعت، پاسخگویی به مسائل شرعی و دینی، سخنرانی مذهبی، بیان احکام و برگزاری برنامه‌های فرهنگی، دینی و ورزشی در مدارس از جمله فعالیت‌های مبلغان در این مناطق است.

کارشناس اعزام مبلغ دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان بیان داشت: برگزاری کلاس‌های دینی و اعتقادی و مشاوره‌های اسلامی از دیگر فعالیت‌های مبلغان در مناطق هدف است که مورد توجه مردم این مناطق قرار گرفته است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات