۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۲۹۱۱۲
مدیر حوزه علمیه کاشان:

حضور مردم در انتخابات باید فراگیر، آگاهانه و همراه با انتخاب اصلح باشد

حضور مردم در انتخابات باید فراگیر، آگاهانه و همراه با انتخاب اصلح باشد
حجت الاسلام والمسلمین فرجی مجلس قوی و توانمند را بازوی رهبر معظم انقلاب و دولت دانست و گفت: انتخاب آگاهانه در گرو داشتن اطلاعات صحیح و خوب است.
حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، بر اهمیت حضور آگاهانه در انتخابات تأکید کرد و گفت: انتخاب آگاهانه در گرو داشتن اطلاعات صحیح و مناسب است.

به گفته وی برای شناخت هزچه بیشتر کاندید‌اهای مجلس شورای اسلامی به پرسشگری جامع و کامل و بی پرده اطلاعات نیاز است و کاندید‌اهایی که وارد عرصه انتخابات می‌شوند شخصیت آن‌ها باید قابل تعریف باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ادامه داد: ملت ایران به مسؤولانی نیاز دارند که بتوانند درعرصه نمایندگی مجلس مانند شهید آیت الله سید حسن مدرس در بحث قانون گذاری شجاع باشند و حرف مردم را بفهمند و به درستی انتقال دهند و برای مردم احترام قائل شوند.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید شجاع و مقتدر و توانمند و آگاه و بصیر باشند و به جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اشراف کامل داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه کاشان مجلس قوی و توانمند را بازوی رهبر معظم انقلاب و دولت دانست و اظهار داشت: به چنین مجلسی که بتواند قوانینی تصویب کند که مشکلات کشور را برطرف کند، نیاز است.

به گفته وی، مردم ایران امروز متوجه شده اند کشور به چه کسانی نیاز دارد و جمهوری اسلامی ایران باید دارای مجلسی آگاه، بصیر، برنامه ریز، آینده نگر، دقیق و هوشیار و در خط رهبر معظم انقلاب باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، حضور مردم در انتخابات باید فراگیر، آگاهانه و همراه با انتخاب درست و صحیح باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی ادامه داد: با توجه به موقعیت حساس امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حساس‌ترین انتخابات چهل ساله اخیر است.

لازم به ذکر است، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه جاری برگزار می‌شود و حوزه انتخابیه شهرستان کاشان و آران و بیدگل، یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد./۱۳۰۷/ت310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 4
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات