۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۲۹۱۱۷
حجت الاسلام شمسی فر:

رسالت حوزه انقلابی نشر معارف دینی در جامعه است

رسالت حوزه انقلابی نشر معارف دینی در جامعه است
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با بیان اینکه حوزه انقلابی بر مبنای ارزش های انقلاب استوار است، گفت: رسالت حوزه انقلابی نشر معارف اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، در تعریف حوزه انقلابی بیان داشت: حوزه علمیه انقلابی یعنی حوزه ای بر مبنای اصول و ارزش های انقلاب و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب.

وی با بیان اینکه حوزه انقلابی باید تعریف درستی از اصول و مبانی انقلاب داشته باشد، افزود: رسالت حوزه انقلابی نشر معارف و ارزش های دینی و انقلابی در جامعه است.

حجت الاسلام شمسی فر با بیان اینکه حوزه انقلابی در نشر معارف دینی در جامعه نقش آفرین است، خاطرنشان کرد: حوزه انقلابی نسبت به مسائل روز جامعه بی تفاوت نیست.

وی در ادامه عنوان داشت: حوزه علمیه انقلابی با فکر اسلامی و ارزش های اسلامی رقم می خورد و در انجام رسالت تبلیغی خویش بر روحیه جهادی تکیه می کند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به بیان ویژگی های حوزه انقلابی پرداخت و اظهار داشت: بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی و خادم مردم بودن از جمله ویژگی های حوزه انقلابی است.

وی ادامه داد: حوزه و طلبه انقلابی در سایه علم، اخلاق، تهذیب، تقوا، معنویت و اجتهاد عمل می کند و بر مبنای روحیه جهادی به نشر و تبلیغ معارف اسلامی در سراسر دنیا می پردازد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات