۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۲۹۱۲۳
حجت الاسلام صادقی:

رهنمودهای اخیر رهبری، آبی بر آتش فتنه دشمنان بود

رهنمودهای اخیر رهبری، آبی بر آتش فتنه دشمنان بود
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تصمیم سران سه قوه بسیاری از توطئه های دشمنان علیه انقلاب را خنثی کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشستی بصیرتی که در مدرسه علمیه امام علی (ع) ساری برگزار شد به مواضع صریح و اثرگذار مقام معظم رهبری در حوادث اخیر کشور اشاره کرد و گفت: سخنان راهبردی رهبر معظم انقلاب در درس خارج بسیاری از توطئه‌های دشمان را خنثی کرد.
 
وی با بیان این که دشمن برای موج سواری بر حوادث اخیر از سال‌ها قبل برنامه ریزی کرد، ادامه داد: اعتراض مردم و حضور آن‌ها در خیابان‌ها این فرصت را به معاندان و ضد انقلاب داد تا شرایط را مطابق با نظر خود تغییر دهند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمن در طول چهل سال اخیر هر چه در توان داشته برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی به میدان آورده است، بیان داشت: اما همواره مردم همچون سد محکمی در برابر توطئه‌های دشمن ایستادند.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که آنچه در حوادث اخیر شهر‌های کشور دیدیم به هیچ عنوان کار مردم عادی نبود، ادامه داد: دخالت عوامل بیگانه و ضد انقلاب در این حوادث اخیر کاملا مشهود و ملموس است.
 
وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری در نخستین موضع گیری خود ضمن تبیین شرایط به وجود آمده، مردم را نسبت به فتنه دشمن آگاه ساختند، افزود: سخنان مهم مقام معظم رهبری موجب شد بسیاری از مردم صفوف خود را از ضد انقلاب و اشرار کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که این فتنه دشمن نیز با رهنمود‌های مقام معظم رهبری و حضور خودجوش مردم خنثی شد، بیان داشت: دشمن با سو استفاده از مطالبات قانونی مردم به دنبال ایجاد آشوب در کشور بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حمایت قاطع مقام معظم رهبری از تصمیم سران سه قوه، توطئه دشمن را خنثی کرد، خاطرنشان کرد: اگر رهنمودها، روشنگری و آگاهی بخشی ایشان نبود شرایط به گونه دیگری رقم می‌خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی نیز در لبیک به سخنان مهم مقام معظم رهبری به صورت خودجوش با میدان آمدند و بساط فتنه گیری را در این کشور جمع کردند، تصریح کرد: آن حضور بی نظیر در شهر‌های مختلف موجب خنثی شدن فتنه دشمن و تقویت نظام و انقلاب اسلامی شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات