۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۲۹۱۶۱
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فتنه اخیر دشمن با بصیرت مردم ۲ روزه شکست خورد

فتنه اخیر دشمن با بصیرت مردم ۲ روزه شکست خورد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فتنه ۸۸ به مدت هشت ماه و فتنه ۹۶ به مدت شش روز به طول انجامید، اما در فتنه امسال، مردم با بصیرت در دو روز بساط آن را برچیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار سردار جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: در حوادث اخیر کشور بسیاری از حقایق برای مردم روشن و شفاف شده است.

وی با بیان اینکه باید به مردم این کمک را کرد که شرایط را درک کنند، گفت: دشمن شیطان بزرگ بوده و همواره به قول خودشان تمام گزینه‌ها برای جنگ نظامی با ایران روی میز قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر دشمنان به دنبال اغفال ما باشند سبب می‌شود خودمان نیز خودزنی کنیم؛ دشمنان در چهل سال از انقلاب اسلامی همیشه با شکست روبرو شدند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دشمن به بهانه‌های مختلف به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند اما با بصیرت مردم شکست خوردند و راهپیمایی گسترده مردم این توطئه‌های دشمنان و عناصر داخلی آن‌ها را خنثی کرد.

وی ادامه داد: دشمنان در حوادث اخیر و به بهانه گرانی بنزین کمر به براندازی نظام اسلامی بستند اما طرح براندازی نظام توسط دشمنان به ثمر ننشست و مردم به همراه نیروهای نظامی و امنیتی زحمات زیادی در کاهش حوادث اخیر انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: فتنه 88 به مدت هشت ماه و فتنه 96 به مدت شش روز به طول انجامید اما مردم با بصیرت فتنه امسال را در دو روز پاسخ دادند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: ظلم و ستم استکبار جهانی به سمت خودشان کمانه می‌کند و دشمن هر روز به دنبال فتنه‌های جدید است و بصیرت مردم سبب شده تا فاصله این فتنه‌ها کوتاه شود.

وی افزود: انتقام گرفتن از مردم و تخریب اماکن عمومی و شخصی از طرح‌های دشمنان است اما آن‌ها در این طرح ناکام ماندند و باید پدافند غیرعامل جدی گرفته شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات