۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۲۹۲۰۷
نماینده ولی فقیه در مازندران:

ورزش را باید با ارزش همراه کنیم

ورزش را باید با ارزش همراه کنیم
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ورزش را باید با ارزش همراه کنیم، گفت: لازمه تحقق این امر تقویت ارزش های دینی و اخلاقی در ورزش است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جامعه ورزشی استان، ورزش را عامل نشاط و سلامتی در جامعه دانست و گفت: باید برای داشتن یک جامعه سالم و با نشاط فرهنگ ورزش در جامعه ما نهادینه شود.

وی با تأکید براین که باید ورزش قهرمانی و همگانی در جامعه ما بیشتر تقویت شود، افزود: با توجه به این که کشورمان جامعه‌ای جوان است باید با ورزش، سلامت و نشاط این جوانان تأمین و تضمین شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که به طور حتم جامعه سالم مسیر پیشرفت و توسعه را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد، بیان داشت: بخش مهمی از این سلامت و نشاط با ورزش تأمین خواهد شد که باید تقویت شود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که ورزش موجب پالایش جسم انسان خواهد شد، افزود: همان طور که روح انسان نیازمند آرامش، رشد و تعالی است، جسم انسان نیز با ورزش می‌تواند به سمت آرامش و نشاط سوق پیدا کند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که ورزش باید از برخی مسائل پالایش شود، خاطرنشان کرد: نباید ورزش را با برخی مسائل غیر ضروری و حاشیه‌ای آمیخته کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ورزش را باید با ارزش همراه کنیم، تصریح کرد: لازمه تحقق این امر تقویت ارزش‌های دینی و اخلاقی در ورزش است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز نیازمند تقویت اخلاق، مردانگی و فرهنگ پهلوانی در ورزش هستیم، بیان داشت: ورزش بدون اخلاق و ارزش‌های دینی نمی‌تواند انسان را به رشد و تعالی برساند.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با بیان این که ورزشکاران کشورمان نمایندگان ایران اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین المللی هستند، افزود: ورزشکار ایرانی باید در صحنه‌های بین المللی به گونه‌ای باشد که الگوی دیگر کشور‌ها قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران، یکی از ارزشمند‌ترین حرکت‌های ورزشکاران ایرانی را عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی در مجامع بین المللی دانست و تصریح کرد: این حرکت جوانمردانه زنده نگه داشتن آرمان‌های کشورمان در مجامع بین المللی است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات