۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۶۲۹۲۵۰
ویژه ترم بهمن ماه؛

حوزه علمیه مشکات اندیشه قم طلبه می پذیرد

حوزه علمیه مشکات اندیشه قم طلبه می پذیرد
حوزه علمیه مشکات اندیشه قم برای بهمن ماه سال تحصیلی ۹۸_۹۹ از بین خواهران واجد شرایط اقدام به پذیرش طلبه می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حوزه علمیه مشکات اندیشه شعبه قم برای بهمن ماه سال تحصیلی 98_99 از بین خواهران واجد شرایط اقدام به پذیرش طلبه می‌ کند.

پرورش جنبه های مهارتی و عقلانی در زمینه های اخلاقی، پژوهشی و تبلیغی در  کنار آموزش مبانی، مقدمات و مسائل دین، آموزش کاربردی مفاهیم دینی با محوریت قرآن و حدیث، توانمندی طلاب در عرصه تبلیغ، پژوهش و تدریس و ایجاد آمادگی و ظرفیت های لازم جهت ارتقاء طلاب به سطوح بالاتر برخی ویژگی های حوزه مشکات محسوب می شود.

متقاضیان ورود به مدرسه مشکات اندیشه علاوه بر آزمون رسمی و هماهنگ حوزه های علمیه خواهران، می بایست در آزمون اختصاصی و مصاحبه اختصاصی این مدرسه نیز، شرکت کرده و امتیاز لازم را کسب کنند و موفقیت در تمامی مراحل گزینش (ازمون، مصاحبه و تحقیق) از شروط اصلی پذیرش است.

دارا بودن مدرک دیپلم یا بالاتر با حداقل معدل کل 17 نیز از شروط پذیرش عنوان شده است علاوه بر این که حداکثر سن داوطلبان ۳۰ سال (متولدین ۶۸ و پس از آن) اعلام شده است.

گفتنی است، حافظان قرآن کریم و دارندگان تحصیلات دانشگاهی با ارائه مدرک معتبر به تناسب از تخفیف سنی تا حداکثر ۳۵ سال مطابق دستورالعمل بهره مند می شوند.

یادآور می‌شود، علاقه مندان برای ثبت نام تا تا 27 آذر ماه 98 برای ثبت نام فرصت دارند.

داوطلبان برای ثبت نام در این حوزه علمیه لازم است نسبت به ارسال اسکن و یا تصویر عکس پرسنلی، کارت ملی، صفحات یک تا سه شناسنامه، مدرک دیپلم و آخرین مدرک تحصیلی به ادمین کانال حوزه علمیه مشکات به آدرس @nasman اقدام کنند.

در ادامه در صورت تکمیل بودن مدارک و داشتن شرایط عمومی و اختصاصی فرم پیش ثبت نام توسط ادمین به متقاضیان ارسال شده و داوطلبان فرم تکمیل شده را به ادمین بازارسال می کنند؛ تعیین زمان مصاحبه حضوری مراحل بعدی ثبت نام است که از سوی حوزه علمیه مشکات صورت می پذیرد./1330/ت303/ب1

ارسال نظرات