۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۶۲۹۲۸۳
با حضور اساتید حوزه و دانشگاه؛

کرسی علمی ترویجی فقه تحزّب برگزار می‌شود

کرسی علمی ترویجی فقه تحزّب برگزار می‌شود
کرسی علمی ترویجی فقه تحزّب با حضور اساتید و پژوهشگران برجسته حوزه و دانشگاه و به همت گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی «فقه تحزّب» به همت گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری موسسه آموزش عالی طلوع مهر و با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می‌شود.

در این نشست حجت‌الاسلام و المسلمین محسن مهاجرنیا استاد حوزه و دانشگاه و عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ارائه‌دهنده و حجج‌اسلام علی بنایی رییس موسسه آموزش عالی طلوع مهر و سیدکاظم سیدباقری عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

دبیری علمی این نشست را نیز حجت‌الاسلام محمد ملک‌زاده عضو هیأت علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برعهده دارد.

کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی«فقه تحزّب» روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه از ساعت 19 تا 21 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در موسسه آموزش عالی طلوع مهر به نشانی: قم، انتهای خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، جنب میدان رسالت برگزار می شود./1330/

کرسی ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی“فقه تحزّب”، دوشنبه ۱۸ آذر ماه جاری از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در موسسه آموزش عالی طلوع مهر به نشانی: قم، انتهای خیابان شهید فاطمی(دورشهر)، جنب میدان رسالت برگزار خواهد شد.

حضور علاقه‌مندان در این کرسی بلامانع است./1330/ج

 

ارسال نظرات