۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۶۲۹۳۱۴
رییس ستاد یوم الله نهم دی استان تهران:

۹ دی سالروز بیعت با ولایت و امامت است

۹ دی سالروز بیعت با ولایت و امامت است
حجت الاسلام محمودی ۹ دی را سالروز بیعت با ولایت و امامت دانست و گفت: بصیرت و آگاهی مردم فتنه‌های دشمن را در سال ۸۸ خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رییس ستاد یوم الله نهم دی استان تهران، امروز در جلسه ستاد یوم الله 9 دی که در ساختمان مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار شد، گفت: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و در کنار فتنه ها و توطئه های گسترده دشمنان، انقلاب ملت ایران همچنان به کوری چشم مستکبران ادامه دارد.

وی افزود: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن برای اینکه بتواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند فتنه های بی شماری همچون جنگ تحمیلی، ترور گروهک های منافقین، ترور شخصیت، تهدید، تحریم، فتنه 88 و فتنه اخیر را علیه ملت ایران انجام داد.

حجت الاسلام محمودی حضور حماسی و انقلابی ملت ایران در سالروز حماسه 9 دی را بیانگر حمایت مردم از انقلاب و ولایت بیان کرد و ادامه داد: در طول این سالها با وجود همه توطئه ها، کارشکنی ها و نقشه هایی که دشمنان علیه ملت ایران طراحی کردند چیزی جز استقامت و ایستادگی مردم در حمایت از انقلاب و رهبری مشاهده نشد.

رییس ستاد یوم الله نهم دی استان تهران با اشاره به دوران جنگ تحمیلی، عنوان کرد: ملت ایران همان ملتی هستند که در دوران دفاع مقدس تمام معادلات نظامی و سیاسی جهانی دشمنان را به هم زدند و امروز با بصیرت کامل تحولات منطقه را مورد بررسی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران ملتی قدرشناس، با بصیرت و فهیم هستند، افزود: 9 دی سالروز بیعت با ولایت و امامت است و مردم بار دیگر در چنین روزی با رهبرانقلاب بیعت خواهند کرد.

حجت الاسلام محمودی حضور میلیونی مردم در 9 دی سال 88 را خواست و عنایت الهی برای درهم پیچیده شدن طومار دشمنان بیان کرد و گفت: فتنه گران با جسارت به عاشورا پرچم عزاداران حسینی و قرآن کریم را به آتش کشیدند و همین عاشورا به داد مردم رسید و آن حماسه تاریخی به وقوع پیوست.

رییس ستاد یوم الله نهم دی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: حضور با شکوه و حماسی مردم در این مقطع حساس می تواند بسیاری از نقشه های دشمنان انقلاب را خنثی سازد./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات