۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۳۵۱
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران:

هم اندیشی دبیران کانون های دانش آموختگان سراسر کشور برگزار می شود

هم اندیشی دبیران کانون های دانش آموختگان سراسر کشور برگزار می شود
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران از برگزاری هم اندیشی تشکیلاتی دبیران کانون های دانش آموختگان سراسر کشور توسط اداره دانش آموختگان معاونت فرهنگی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم ظهیری در گفتگویی با اشاره به برگزاری هم اندیشی تشکیلاتی دبیران کانون های دانش آموختگان سراسر کشور افزود:‌ در روزهای 14 و 15 آذرماه میزبان 145 نفر از مسئولان کانون های دانش آموختگان 28 استان متبوع حوزه علمیه خواهران هستیم.

وی گفت:‌ مسئولان کانون های دانش آموختگان و یا دبیران منتخب کانون ها در نشست هم اندیشی و همچنین هم افزایی برای برگزاری کارگاه های آموزشی راهبردی برای تشکیل کانون ها، معرفی ماموریت های کانون ها و تشکلات سراسری دانش آموختگان حضور بهم می رسانند.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: بیش از 50 هزار دانش آموخته در 28 استان متبوع حوزه علمیه خواهران حضور دارند.

وی گفت:‌ نیازمندیم که دانش آموختگان به صورت منسجم به هم افزایی و هم اندیشی واحد در موضوعات اقتضایی استان ها، موضوعات فرهنگی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت سبک زندگی ایرانی-اسلامی و زمینه سازی برای فعالیت های بیشتر اجتماعی از جمله کنش های اجتماعی و مقابله با آسیب های اجتماعی به ویژه در زمینه حل مسائل مربوط به زنان و خانواده بپردازند.

خانم ظهیری عنوان کرد: دانش آموختگان که فارغ التحصیلان سطح 2، سه و در آینده نزدیک سطح چهار هستند با تشکیل سازمان های مردم نهاد و تشکل های دانش آموختگان زمینه فعالیت هم افزا را در 28 استان فراهم می سازند.

وی گفت: این نشست هم اندیشی با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، سازمان تبلیغات، دفتر تبلیغات، معاونت امور اجتماعی وزارت کشور و با محوریت و میزبانی حوزه علمیه خواهران در اردوگاه نرجس خاتون برگزار می شود./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات