۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۶۲۹۳۷۴
جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین:

مردم از فقر، تبعیض و فساد ناراحت هستند

مردم از فقر، تبعیض و فساد ناراحت هستند
سردار سپهر با تاکید بر اینکه مردم در تحقق گام دوم انقلاب نقش محوری دارند، گفت: امروز اعتراض اصلی مردم به فقر، تبعیض و فساد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محمدحسین سپهر جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین، امروز در همایش حقوقدانان تراز انقلاب که در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: نقش و اهمیت حضور مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و ساخت جامعه اسلامی برکسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی بدون حضور مردم امری غیر ممکن بود، ادامه داد: امام راحل با نگاه حکیمانه فرمان ایجاد بسیج مستضعفین را که نهادی کاملا مردمی است صادر فرمودند.

سردار سپهر بسیج را نهادی بی نظیر در جهان خواند و ابراز کرد: این افتخار بزرگی است که امروز بسیج تحت لوای پرچم ولایت فقیه در کنار مردم به ملت و انقلاب خدمت می کند.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین یاری نظام را در گرو نقش آفرینی مردم بیان کرد و ادامه داد: عدم حضور مردم در بخشی از عرصه های حکمفرمایی برای کشور یک ضعف تلقی می شود.

وی حضور مردم در عرصه های مختلف را ضامن موفقیت های بزرگ دانست و اظهار داشت: ناکامی ها و شکست ها نتیجه حضور کمرنگ مردم بوده است؛ مهمترین اشتراک بسیج با دیگر دستگاه ها از جمله دستگاه تقنینی گره گشایی از مسائل انقلاب و تلاش برای رفع مشکلات کشور همچون فقر و فساد است.

سردار سپهر تحقق اهداف انقلاب را از اهداف مهم بسیج برشمرد و گفت: حرکت ما برای تحقق این اهداف با قدرت و قوت ادامه دارد که یکی از وظایف مهم بسیج احقاق حق در جامعه است.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه بسیج باید در عرصه های مختلف پیشگام باشد، عنوان کرد: بسیج تابع تغییرات انقلاب و دارای ابتکار و نوآوری است و این وظیفه مهم بسیج به شمار می رود.

وی نقش دستگاه تقنینی را در تحقق آرمان های حکومت بسیار مهم قلمداد کرد و گفت: دستگاه قضا و قانونگذاری نخستین مسؤولیت را در امر فقرزدایی دارند. یکی از دغدغه ها و ناراحتی های امروز مردم رفع فقر و تبعیض است.

سردار سپهر با تاکید بر اینکه مردم در تحقق گام دوم انقلاب نقش محوری دارند، اظهار داشت: امروز اعتراض اصلی مردم به فقر، تبعیض و فساد است./813/پ202/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات