۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۲۹۳۸۴
از سوی شورای واحدهای پژوهشی حوزوی اعلام شد؛

پژوهش و تمدن نوین اسلامی شعار هفته پژوهش سال ۹۸

پژوهش و تمدن نوین اسلامی شعار هفته پژوهش سال ۹۸
از سوی شورای واحد‌های پژوهشی حوزوی هفته پژوهش سال ۹۸ به پژوهش و تمدن نوین اسلامی نام گذاری شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، بیست و یکمین جلسه شورای واحدهای پژوهشی حوزوی در آستانه برگزاری هفته پژوهش، با هدف تبیین اهمیت و جایگاه پژوهش در حوزه‌های علمیه و بررسی برنامه‌های هفته پژوهش در معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، هفته پژوهش سال جاری از سوی شورای واحدهای پژوهشی حوزوی به «پژوهش و تمدن نوین اسلامی» نام‌گذاری شده است.

همچنین از سوی شورای واحدهای پژوهشی حوزوی برای هر روز از هفته پژوهش نامی انتخاب شده که عبارت از یکشنبه، 24 آذر، «پژوهش و سند الگوی اسلامی‌ایرانی پیشرفت»، دوشنبه، 25 آذر، «پژوهش، معنویت و اخلاق»، سه‌شنبه، 26 آذر، «پژوهش و حوزه انقلابی»، چهارشنبه، 27 آذر، «پژوهش، حوزه و دانشگاه و علوم انسانی‌اسلامی» و پنج‌شنبه، 28 آذر، «پژوهش، حوزه و بین ‌الملل» است.

برگزاری نشست های علمی و برنامه های متناسب با اسامی روزهای هفته از سوی برخی واحدهای پژوهشی در سالن اجتماعات مدرسه فیضیه، معرفی پژوهش‌های برتر در قالب نمایشگاه در صورت وجود شرایط و نشست مدیران و معاونان پژوهش واحدهای پژوهشی حوزه علمیه قم باهمکاری جامعه المصطفی همزمان با نخستین روز هفته پژوهش از دیگر برنامه‌های مصوب این شورا به شمار می رود./1324/د102/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات