۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۶۲۹۳۸۵
الحشد الشعبی:

اجازه نمی‌دهیم داعش بار دیگر امنیت عراق را تهدید کند

اجازه نمی‌دهیم داعش بار دیگر امنیت عراق را تهدید کند
نایب رییس الحشد الشعبی عراق با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: نیروهای این سازمان با تعهد جدی به مسئولیت خود هرگز اجازه بازگشت داعش برای تهدید امنیت و ثبات را نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری رسا، «ابومهدی المهندس» معاون رییس سازمان الحشد الشعبی عراق روز سه شنبه بر آمادگی یگان‌های این سازمان در مقابله با هسته‌های داعش در همه استان‌های عراق تاکید کرد.

در بیانیه دفتر معاون رییس سازمان الحشد الشعبی آمده است: ابومهدی المهندس در عیادت از هاشم احمد حنتوش التمیمی، فرمانده تیپ 20 الحشد الشعبی تاکید کرد: حضور فرماندهان الحشد الشعبی در خط مقدم مجاهدین و ریخته شدن خون آنها در کنار دیگر مبارزان، گواه احساس و تعهد بالای آنها به مسئولیت، میهن و مردمشان است.

نائب رییس سازمان الحشد الشعبی بر آمادگی این سازمان برای مقابله با هسته‌های داعش در همه استان‌هایی که مشمول عملیات «اراده پیروزی» علیه بقایای تروریست‌هاست، تأکید کرد و گفت: ما هرگز و تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم بود که داعش بازگردد و امنیت کشور و ملت ما برای بار دیگر تهدید کند.

الحشد الشعبی دو روز پیش هم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: برخی از مناطق آزاد شده از دست داعش، چند روزی بود که تحت حملات مکرر گروه‌ تروریستی داعش قرار داشت و هدف از این حملات سوء استفاده از شرایط امنیتی و سیاسی بحرانی در عراق است.

مهم‌ترین این مناطق، استان دیالی بود شاهد درگیری سنگین میان نیروهای الحشد و تروریست‌هایی بود که تلاش داشتند، با نفوذ به این استان، موجب سقوط آن شوند.

در این بیانیه آمده است: در درگیری‌های شب گذشته در منطقه نفط خانه، شش نیروی الحشد به شهادت رسیدند و شمار زخمی‌ها به ۱۷ تن از جمله فرمانده تیپ ۲۰ می‌رسد.

نیروهای تیپ ۴۴ الحشد الشعبی روز گذشته هم حمله جدید عناصر داعش در منطقه الحضر در جنوب الموصل را دفع کردند./983/ب

منبع: فارس

ارسال نظرات