۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۶۲۹۳۹۸
دبیرکل جریان الوفاء الاسلامی بحرین در گفت وگو با رسا خبر داد؛

حضور سرویس های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و انگلیسی در بحرین

حضور سرویس های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و انگلیسی در بحرین
دبیرکل جریان الوفاء الاسلامی بحرین خاطر نشان کرد که سرویس های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و انگلیسی، فعالیت های انقلابیان را رصد می کنند.

حجت الاسلام سید مرتضی السندی دبیرکل جریان الوفاء الاسلامی بحرین در گفت و گو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا بیان داشت: رژیم آل خلیفه در سال های اخیر فشار امنیتی و گسترده ای علیه انقلابیان به راه انداخته است به طوری که روز به روز شاهد افزایش بازداشت ها هستیم.

وی افزود: فشارهای حکومت آل خلیفه بر انقلابیان پس از آن افزایش یافته که مسؤولان این رژیم دیدار و نشست های مختلفی را با رؤسای رژیم اشغالگر صهیونیستی و آمریکا برگزار کردند و در واقع همه این اقدامات علیه انقلابیان با چراغ سبز آنان صورت گرفته است.

دبیرکل جریان الوفاء الاسلامی بحرین عنوان کرد که رژیم آل خلیفه به شدت از اینکه حرکت های مردمی به یک حرکت انقلابی تبدیل شود، می ترسد بر این اساس از دستگاه های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیسی یاری خواسته است.

وی ادامه داد: بیش از 6 هزار زندانی در زندان های رژیم آل خلیفه حضور دارند که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند. آنان با تمسک به اعتصاب های مختلف درپی ایجاد یک قیام در زندان هستند.

حجت الاسلام السندی عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و اظهار داشت: مردم بحرین هر گونه عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم می کنند و با برگزاری تظاهرات های مختلف نسبت به این اقدام دولت، اعلام انزجار کرده اند.

شایان ذکر است که کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در گزارشی اختصاصی به نقل از منابع مطلع جزئیاتی را از تلاش‌های پشت پرده برای امضای «معاهده عدم تجاوز» میان رژیم صهیونیستی و چند کشور عربی منتشر کرده است.

خبرنگار این شبکه به نقل از مقام‌های اسرائیلی، عرب و آمریکایی نوشته است که واشنگتن در تلاش است تا چهار کشور امارات عربی متحده، بحرین، عمان و مغرب را به امضای این معاهده با رژیم صهیونیستی متقاعد کند.

معاهده منع تجاوز هرچند از عادی‌سازی روابط و صلح در درجه پایین‌تری قرار دارد، اما طرفین را متعهد می‌کند که به یکدیگر حمله نکنند. چنین معاهده‌ای، موجب می‌شود روابط غیرعلنی میان رژیم صهیونیستی و شماری از کشورهای عربی، یک مرحله پیش رود و حالت نیمه‌رسمی به خود بگیرد.

ارسال نظرات