۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۲۹۴۱۹
رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح:

مسؤولان هم پیش بینی و هم پیشگیری کنند

مسؤولان هم پیش بینی و هم پیشگیری کنند
حجت الاسلام بهرامی از اقدامات پیشگیرانه شورای تأمین کاشان و دادگستری کاشان تقدیر و تشکر کرد و گفت: هنر مسؤولان باید این باشد که هم پیش بینی و هم پیشگیری کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان حجت الاسلام شکرالله بهرامی بعد ظهر امروز در جلسه شورای اداری کاشان گفت: همه دستگاه‌ها برای ارائه خدمت صحیح به مردم باید اهتمام داشته باشند و خادم مردم باشند.

وی افزود: برای اداره امور کشور نیاز به همکاری همه آحاد مردم است و دولت و نظام وقتی موفق خواهند شد که همکاری و پشتوانه مردم را داشته باشند.

حجت الاسلام بهرامی سیاست قوه قضائیه و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح را دسترسی عادلانه مردم به دادرسان اعلام کرد و اظهار داشت: به همین دلیل دادسرای ناحیه کاشان اقتتاح می‌شود.

وی پیشگیری را مقدم بر درمان دانست و گفت: برای پیشگیری از هرگونه جرمی اطلاع رسانی مستمر در دستور کار است.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح گفت: در صورت مشاهده تخلف ابتدا باید تذکر داد تا به جرم منتهی نشود، اما اگر به مرحله جرم برسد باید تنبیه و اصلاح شود، تنبیه به معنای زدن نیست بلکه آگاهی است، اما برخی تا شلاق عقوبت نخورند پاک نمی‌شوند.

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به اینکه کار قرآن هم فرهنگی است و هم برای خطاکار مجازات در نظر گرفته است، افزود: کسی که مال مردم را غارت و جان مردم را به مخاطره می‌اندازد و سبب وحشت مردم می‌شود باید مجازات شود.

وی از اقدامات پیشگیرانه شورای تأمین کاشان و دادگستری کاشان تقدیر و تشکر کرد و گفت: هنر مسؤولان باید این باشد که هم پیش بینی و هم پیشگیری کنند.

رئیس سازمان قضائی نیرو‌های مسلح در ادامه کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی را از ایجاد هیجان بین مردم منع کرد و افزود: در انتخابات باید به دنبال جمع کردن رای بود، اما ایجاد هیجان بین مردم در انتخابات بزرگترین آسیب به مردم است.

به گفته وی کاندیدا‌ها باید خودشان را به مردم معرفی کنند و از اقداماتی که قانون برای آن‌ها تعیین نکرده است حرف نزنند، چرا که کار نماینده قانونگذاری است.

حجت الاسلام بهرامی مهمترین چالش امروز دنیا را عدم برخورداری از رهبری دانست و عنوان کرد: تنها رهبر شجاع و مقتدر در جهان رهبر معظم انقلاب است و همه مردم دنیا ولی دارند، اما ولی آن‌ها طاغوت است./۱۳۰۷/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات