۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۶۲۹۴۳۰
حجت الاسلام نقدعلی:

حضور آیت الله رئیسی امید به مبارزه با فساد پدید آورده است

حضور آیت الله رئیسی امید به مبارزه با فساد پدید آورده است
نمایده طلاب و روحانیون استان اصفهان گفت: برخورد با مفاسد سازمان یافته یکی از مسائل مهم است که باید قوه قضاییه به آن توجه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام نقد علی نماینده قشر روحانیت امروز در دیدار اقشار و مردم با آیت الله رئیسی در سالن کوثر اصفهان، با اشاره به فعالیت‌های طلاب و روحانیون استان اصفهان در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و جهادی، گفت: مردم با حضور آیت الله رئیسی امید به مبارزه با مفاسد سازمان یافته پیدا کرده‌اند، مبارزه با این مفاسد نیازمند یک کار جمعی و هماهنگ و جدی است.

حجت الاسلام نقدعلی در ادامه افزود: مفاسد سازمان یافته در بعضی موارد مشکلات بسیاری به دنبال داشته است، همه امت حزب الله نیز در این زمینه یاری رسان دستگاه قضایی هستند، مبارزه با مفاسد اقتصادی یکی از دغدغه‌های مردم است، دانه درشتهایی که ارتباطاتی با نهاد رسمی دارند یکی از معضلات کشور در حوزه اقتصادی هستند.

وی اطاله دادرسی را از مشکلات مهم مراجع قضایی عنوان کرد و گفت: مردم از اطاله دادرسی ها ناراضی هستند و لازم است چاره اندیشی در این زمینه صورت بگیرد، ضمن اینکه نگاه ویژه به حقوق عامه و توجه به این مسأله بسیار لازم و ضروری است./1304/پ203/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸
مبارزه با مفاسد از اولویت های نظام و انقلاب است.
0
0