۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۲۹۴۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

اقدامات ارزشی ورزشکاران نشانگر ارتقای بصیرت دینی آن‌ها است

اقدامات ارزشی ورزشکاران نشانگر ارتقای بصیرت دینی آن‌ها است
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اقدام دو ورزشکار استان در مسابقات جهانی آذربایجان، گفت: این اقدامات ارزشی نشانگر ارتقای بصیرت دینی ورزشکاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، امروز طی مراسمی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی و شمار دیگری از مسؤولان استانی، از کار ارزشی و انقلابی کونگ‌فو کاران بجنوردی تجلیل شد.

حامد قربانی و علی کوهستانی، کونگ‌فو کاران بجنوردی هستند که در مسابقات جهانی آذربایجان حضور یافتند و به ترتیب مقام‌های اول و دوم این رشته از مسابقات را کسب کردند. این دو ورزشکار ارزشی، هنگام دریافت مدال قهرمانی با لباسی که بر آن جمله «اطاعت از رهبری = نجات کشور» نقش بسته بود بر روی سکو حاضر شدند و پس از بازگشت به میهن اسلامی، با حضور در گلزار شهدای بجنورد، مدال خود را به شهید مدافع حرم فیروز حمیدی‌زاده تقدیم کردند.

در راستای این اقدام انقلابی، امروز مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی مراسمی از این دو ورزشکار تجلیل کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام علی خادمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، ضمن قدردانی از کار ارزشمند و انقلابی این دو جوان، اظهار کرد: هرچند این نوع کارهای فرهنگی و ارزشی به مذاق برخی از افراد خوش نمی‌آید، اما نشان‌دهنده رشد فکری جوانان ورزشکار و ارتقاء بصیرت دینی آن‌ها است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشکاران ایرانی همواره از بصیرت دینی و انقلابی برخوردار بوده و هستند و در بسیاری از مسابقات از عنوان و مقام‌ها می‌گذرند که می‌توان به عدم رویارویی ورزشکاران ایرانی با ورزشکاران رژیم غاصب اسرائیل اشاره کرد.

وی همچنین گفت: برخی از قهرمانان ورزشی پس از کسب مقام‌های بین‌المللی و بازگشت به میهن اسلامی، مدال و حکم قهرمانی خود را به خانواده‌های معظم شهدا تقدیم می‌کنند؛ که این کار ارزشمندتر از مدال‌آوری آن‌ها درصحنه‌های ورزشی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی تصریح کرد: شعار «حمایت از رهبری برای نجات کشور از معضلات و مشکلات» شعاری بسیار پرمعنا است و باید این نوع نگاه در بین جامعه تزریق شود تا بتوانیم از گذرگاه مشکلات اخیر کشور به‌سلامتی عبور کنیم.

وی تأکید کرد: کارهای فرهنگی و ارزشمند ورزشکاران پس از کسب عناوین مختلف در مسابقات کشوری و بین‌المللی، نشان‌دهنده تربیت بسیار خوب ورزشکاران و همراه کردن ورزش با ارزش‌های دینی و اسلامی است.

گفتنی است در این مراسم افتخارآفرینان کونگ‌فو کار بجنوردی اظهار کردند: این اقدام به‌هیچ‌وجه دیکته شده و شعاری نیست؛ بلکه نشان‌دهنده ارادت قلبی ما به ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دامت برکاته) است و انتظار داریم دستگاه‌ها اجرایی و نهادهای مختلف ازاین‌گونه فعالیت‌های ورزشکاران حمایت کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات