۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۲۹۴۷۸
امام جمعه سابق خرم آباد:

بهترین دوران زندگی ام را در لرستان سپری کردم

بهترین دوران زندگی ام را در لرستان سپری کردم
امام جمعه سابق خرم آباد با اشاره به خدمت ۱۲ ساله در استان لرستان، گفت: افتخار می‌کنم که بهترین دوران زندگی خود را در خدمت مردم ولایتمدار لرستان بودم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امام جمعه سابق خرم آباد، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان گفت: در طول سال های خدمت خویش در استان بر اساس رهنمودهای رهبری و عمل به دستورات ایشان انجام وظیفه کردم.

وی افزود: در طول این 12 سال ۵۸۵ نمازجمعه و ۷۵۰ جلسه تفسیر قرآن در استان لرستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به تشکیل مجمع مشورتی جوانان در لرستان اظهار داشت: امروز چهار هزار و ۳۰۰ جوان عضو این مجمع هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه افتخار می کنم بهترین دوران زندگی ام در استان ولایتمدار لرستان سپری شد، اظهار داشت: از رهبر معظم انقلاب سپاسگزارم که در عمرم افتخاری کسب کردم که برای دنیا و آخرت من کافی است.

امام جمعه سابق خرم آباد با بیان اینکه توجه به رهنودها و منظومه فکری رهبر معظم انقلاب برای ائمه جمعه با ارزش و نقش آفرین است، افزود: منظومه فکری رهبری در راستای نماز جمعه بر پنج اصل معنویت بخشی به جامعه، حفظ وحدت و انسجام عمومی، توجه ویژه به نسل جوان، تلاش و کوشش برای خدمت به مردم و مردم داری استوار است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: با حفظ وحدت و همدلی و تکیه بر معنویت و اخلاق باید در راستای رشد و توسعه استان گام برداشت.

وی اظهار داشت: توجه و اعتماد به نسل جوان و بهره مندی از ظرفیت جوانان در راستای رفع مشکلات جامعه نیز همواره امری ضروری است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات