۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۲۹۴۸۱
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

ولایتمداری و وفاداری مردم استان لرستان زبانزد است

ولایتمداری و وفاداری مردم استان لرستان زبانزد است
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ولایتمداری و وفاداری لرستان را زبانزد خواند و گفت: معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان فرصتی دیگر برای مطرح شدن لرستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری، رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی از سوی رهبری حکم گرفته است، گفت: رهبر معظم انقلاب انتخاب خوبی را بین فضلای استان انجام دادند.

وی افزود: نماینده رهبری در هر استانی در جایگاه هدایت است و باید در راستای حفظ وحدت و همدلی در استان تلاش کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری با اشاره به نقش تأثیرگذار نماینده ولی فقیه در استان ها در زمینه وحدت بخشی و هماهنگ سازی نیروها خاطرنشان کرد: وحدت، همدلی و همفکری لازمه توسعه استان و کلید رفع مشکلات است.

وی عنوان داشت: نماینده رهبری پشتیبان حرکت عمومی همه خادمان ملت است و امیدواریم همواره پشتیبان ولایت باشیم و با حرکت در مسیر انقلاب در مسیر رشد و پیشرفت گام برداریم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در بخش دیگری از سخنان خویش به ظرفیت های استان ولایتمدار لرستان اشاره کرد و گفت: علما و فقهای بسیاری در لرستان می درخشد، مجاهدت، بزرگی، وفاداری و ولایتمداری لرستانی‌ها زبانزد است.

وی با اشاره به اینکه رهبری اوصاف زیبایی را برای مردم این استان به کار می برند، افزود: لرستان زادگاه مردمی ولایتمدار و غیور بوده که همواره در صحنه های مختلف نظام جمهوری اسلامی نقش آفرینی می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری عنوان داشت: استان لرستان با آغاز گام دوم انقلاب سال ها و روزهای خوبی را خواهد داشت.

وی با قدردانی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی که در طول این سال ها خدمت در لرستان منشأ خدمات فراوانی در لرستان بوده است، افزود: ویژگی‌های اخلاقی، علمی، سوابق جهادی و نگاه‌های زیبای حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرخی ان‌شاءالله سرمایه خوبی برای استان خواهد شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات