۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۶۲۹۴۸۴
با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران؛

ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر افتتاح شد

ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر افتتاح شد
ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران افتتاح و بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر در مراسم افتتاح ساختمان جدید دفتر امام جمعه بابلسر با بیان این که دفتر امام جمعه مرکز خدمت رسانی به مردم است، گفت: مردم در طول تاریخ به ویژه چهل سال اخیر، دفاتر علما، روحانیان و ائمه جمعه را مأمن و پناهگاهی امن برای بیان مشکلات و مطالبات خود می دانند.
 
وی خدمت به مردم و کاهش دغدغه های عمومی جامعه را یکی از مهم ترین دغدغه های ائمه جمعه دانست و افزود: در این راستا ائمه جمعه همه توان خود را در جهت خدمت مادی و معنوی به مردم به کار گرفته اند.
 
امام جمعه بابلسر با اشاره به این که مردم با بصیرت و انقلابی ما در همه عرصه و صحنه ها پشتیبان انقلاب و ولایت بودند، بیان داشت: ولایت مداری و بصیرت ملت ایران همواره زبانزد خاص و عام بوده است.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که این مردم در همه عرصه های انقلاب خوش درخشیدند، خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت و انقلابی ما در همین حوادث اخیر ثابت کردند که با جان و دل پشتیبان انقلاب، نظام اسلامی و ولایت هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم در همه صحنه ها به ویژه عرصه دفاع از ولایت، در صف مقدم قرار دارند، بیان داشت: ملت انقلابی و با بصیرت کشورمان در دفاع از ولایت و رهبری با کسی تعارف ندارند.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که ضد انقلاب و اشرار در حوادث اخیر کشور تلاش کردند تا کشور را به آشوب بکشانند، خاطرنشان کرد: اما رهنمودهای مهم مقام معظم رهبری در همان روزهای نخست آبی بر آتش فتنه دشمنان بود و موجب شد فتنه معاندان انقلاب اسلامی در کشور خنثی شود.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که مردم در همه عرصه های انقلاب به وظیفه خود عمل کردند، ادامه داد: حال این وظیفه مسؤولان است که در عرصه خدمت گذاری همه توان خود را به کار گیرند تا کمی از آلام مردم کاسته شود.
 
حجت الاسلام قلی پور، خدمت صادقانه به مردم را یکی از مهم ترین وظایف مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مطالبه مهم مردم از مسؤولان نیز رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی کشور و فراهم کردن یک شرایط مطلوب برای زندگی است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات