۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۲۹۴۸۶
ظهیری:

دشمن برنامه خود را بر روی خانواده ها متمرکز کرده است

دشمن برنامه خود را بر روی خانواده ها متمرکز کرده است
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران گفت: باید لشکری از زنان به عنوان پیشران در خط مقدم، تک و پاتک های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سرکار خانم معصومه ظهیری معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران در هم‌اندیشی دبیران کانون‌های دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران کشور با رویکرد مواجهه فعال در برابر آسیب‌های اجتماعی که در مجتمع فرهنگی نرجس خاتون برگزار شد با بیان اینکه 500 حوزه علمیه خواهران در 28 استان تابعه فعال است، گفت: دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران حدود 50 هزار خواهر طلبه هستند و حدود 62 هزار خواهر طلبه نیز در حال حاضر درحال تحصیل هستند.

وی اهمیت گردهمایی دبیران کانون‌های دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خواهران کشور را ملی و فرا ملی دانست و افزود: در حال حاضر فضای مجازی این فرصت را بوجود آورده است که فعالیت های ملی و فرا ملی در حوزه آسیب های اجتماعی صورت پذیرد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با بیان اینکه نگاه طلاب خواهر باید نگاه مبتنی بر نظریه امام و امت باشد، عنوان کرد: باید پیام دین و انقلاب را به اقصی نقاط دنیا و به تمامی آزادگان جهان برسانیم.

ظهیری با اشاره به اینکه دبیران کانون های دانش آموختگان نباید خود را محصور در جغرافیای محل فعالیت خود ببینند، اظهار داشت: تشکیل دبیرخانه های کانون های دانش آموختگان بهانه ای است تا در این حلقه های ارتباطی پیام منسجم دین صادر شود.

وی با بیان اینکه کانون های دانش آموختگان حوزه علمیه خواهران نقطه سلولی پیام رسانی انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: در شرایط کنونی انقلاب اسلامی بیشتر از گذشته مورد هجمه قرار گرفته است و ضرورت کار تشکیلاتی بیشتر احساس می شود.

ظهیری افزود: به همت شهدا و جانبازان و با ایثار مادران شهدا، انقلاب اسلامی به این مرحله رسیده است و اکنون ما باید برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

وی با بیان اینکه باید از فرصت های موجود برای صدور و فهم و گسترش انقلاب اسلامی استفاده شود، گفت: متولیان امور فرهنگی و نهادهای کشور با یکدیگر هم دل هستند و این همدلی بین نهادها از نتایج رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران با اشاره به اینکه دشمن برنامه ریزی های خود را بر روی خانواده و جامعه متمرکز کرده است، اظهار داشت: باید لشکری از زنان به عنوان پیشران در خط مقدم، تک و پانک های دشمنان را خنثی کنند./1350/پ202/ب1

ارسال نظرات