۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۲۹۵۰۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت است

نماز جمعه قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت است
نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت خواند و گفت: همه زیر پرچم نماز جمعه به سوی توسعه اخلاقی حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در شورای اداری استان که در سالن همایش سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، گفت: عملی ساختن مطالبات رهبری تکلیفی شرعی و عمل به آنها وظیفه است.

وی با تأکید بر اینکه باید راه اجرایی شدن مطالبات رهبر معظم انقلاب عملی شود، افزود: تعامل و همدلی مسؤولان در این زمینه ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در ادامه برپایی نماز جمعه را نشانه وحدت و همدلی خواند و اظهار داشت: برگزاری نماز جمعه در تراز نظام از اولویت ها است.

وی در ادامه نماز جمعه را قرارگاه ایمان، اخلاق و بصیرت خواند و خاطرنشان کرد: همه زیر پرچم نماز جمعه به سوی توسعه اخلاقی حرکت خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان داشت: نماز جمعه، جماعت را با ولایت پیوند می‌زند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه از ظرفیت های دانشگاه و حوزه بهره مند می شویم، گفت: با امید به آینده و توان برگرفته از حکم انتصاب و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای برگزاری باشکوه نماز جمعه و انجام وظیفه تلاش خواهم کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات