۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۲۹۵۴۲
حجت الاسلام خراسانی نژاد خبر داد؛

اطلاعات رزمندگان روحانی دامغانی دوران دفاع مقدس در یک کتاب به چاپ می رسد

اطلاعات رزمندگان روحانی دامغانی دوران دفاع مقدس در یک کتاب به چاپ می رسد
عضو مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدا و رزمندگان روحانی دفاع مقدس، گفت: باید تلاش کنیم که زحمات و سوابق شهدا و رزمندگان در تاریخ ماندگار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام خراسانی نژاد نماینده طلاب دامغان در مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم عصر امروز در جلسه گردهمایی و هم اندیشی طلاب و فضلای دامغان با اشاره به برگزاری همایش حماسه سازان همیشه جاوید در دامغان گفت: ما در اسفندماه سال گذشته برای پاسداشت مقام شهدای روحانیت دامغان این همایش را برگزار کردیم.

وی اظهار داشت: ما در این همایش سعی کردیم جایگاه و نقش روحانیت در ایجاد انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کرده و آنها را نسبت به مقام شهدای روحانی توجه دهیم.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با بیان اینکه در سمنان 53 و در دامغان 13 شهید روحانی  به ثبت رسیده است، ادامه داد: با کار میدانی بی نظیری که انجام  داده ایم حدود 243 نفر روحانی رزمنده دامغانی را توانسته ایم پیدا کرده و اطلاعاتشان را به ثبت برسانیم.

حجت الاسلام خراسانی نژاد خاطرنشان کرد: در صدد آن هستیم که با تکمیل اطلاعات رزمندگان روحانی دامغان کتابی را به چاپ برسانیم که اطلاعات این یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان دفاع از حرم را در آن به ثبت رسانده و در تاریخ ماندگار کنیم.

وی ادامه داد: برخی از رزمندگان دفاع مقدس که هم اکنون درصدد تکمیل اطلاعاتشان بر آمده ایم در قید حیات نبودند و ما به سختی توانسته ایم اطلاعات حداقلی از زمان تولد و وفاتشان به دست بیاوریم.

عضو مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پایان بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و رزمندگان روحانی دفاع مقدس تأکید و ابراز کرد: باید تلاش کنیم که زحمات و سوابق شهدا و رزمندگان در تاریخ ماندگار شود./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات