۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۶۲۹۵۴۳
سردار شاهچراغی:

رهبر انقلاب با موضع گیری حکیمانه نظام اسلامی را نجات دادند

رهبر انقلاب با موضع گیری حکیمانه نظام اسلامی را نجات دادند
فرمانده سپاه قم با بیان اینکه رهبر انقلاب با موضع گیری خودشان نظام اسلامی را نجات دادند، گفت: اجازه ندهیم دشمن مرکزیت انقلاب را از قم سلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم عصر امروز در جلسه گردهمایی و هم اندیشی طلاب و فضلای دامغان پیرامون تحلیل وقایع اخیر در کشور به تحولات منطقه و حوادث اخیر در ایران اشاره کرد و گفت: نا آرامی های عراق و لبنان با حوادث اخیر در کشور بی ارتباط نیست.

وی با اشاره به دشمنی جبهه استکبار با انقلاب اسلامی ادامه داد: از سال 78 در پی جلسه ای که در پاریس شکل گرفت سازمانی تحت عنوان «اقدام ایران» شکل گرفت و باید دانست که این اتاق فکر هنوز هم فعال است و با رصد وقایع ایران در صدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی برمی آیند.

سردار شاهچراغی با بیان اینکه جبهه استکبار از هیچ تلاشی برای براندازی انقلاب اسلامی فروگذار نمی کند، ابراز داشت: دشمن معتقد است که انقلاب اسلامی یا نباید باشد و یا اگر وجود داشته باشد هم آنقدر تضعیف شود که از اقدام علیه نظام سلطه عاجز باشد.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با تأکید بر اینکه امروز ایران اسلامی در مقبل تمامی جبهه استکبار ایستادگی می کند، تأکید کرد: طبق برنامه ریزی اتاق «اقدام ایران»، انگلیسی ها مسؤولیت نفوذ سیاسی، فرانسوی ها مسؤولیت نفوذ فرهنگی و اجتماعی، اسرائیلی ها مسؤولیت نفوذ امنیتی و عربستان نیز مسؤولیت تأمین اعتبارات لازم برای پیشبرد اهداف شوم این اتاق فکر است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در فتنه 88 و 96 و بیان اینکه دشمن از طریق نفوذ و رصد حاشیه نشینی در مناطق مختلف کشور دست به توطئه می زند، اظهار داشت: دشمن برای سال 98 نقشه های بسیاری کشیده بود و بنا داشت در مقاطع مختلف امسال دست به توطئه انگیزی بزند، اما موفق نشد و در ماجرای گرانی بنزین و بی تدبیری برخی مسؤولان موفق شدند اغتشاشات را کلید بزنند.

سردار شاهچراغی به تشابه ناآرامی های اخیر در عراق و لبنان اشاره و خاطرنشان کرد: هدف دشمن از توطئه های اخیر در منطقه به ویژه عراق و لبنان از بین بردن جبهه مقاومت و تقویت نفوذ خودش در منطقه است.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با همه توان از استقلال عراق حمایت می کند، بیان کرد: اگر عراق از شرایط مطلوب خارج شود آثار و پیامدهایش مستقیماً دامنگیر ایران می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن با ایجاد اغتشاشات اخیر در پی جلوگیری از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، عنوان کرد: دشمن با ایجاد حوادث اخیر قصد داشت مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد؛ دشمن از چند سال قبل شروع به آموزش عوامل خود کرد و منتظر فرصتی برای ایجاد اغتشاش مانده بود که گرانی بنزین و بی تدبیری برخی مسؤولان بهترین فرصت برای این کار به شمار می رفت.

سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه موضع رهبر معظم انقلاب هوشیارانه و برخاسته از تحلیل های کارشناسانه بود، مطرح کرد: رهبری با رصد دقیق عقبه های موج سواری دشمن موضع خودشان را اعلام کردند و با این کار سعی در خنثی سازی توطئه دشمن داشتند؛ بنده معتقد هستم رهبر انقلاب با موضع خودشان نظام اسلامی را نجات دادند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه دشمنان با پول سعوی ها و با هدف ایجاد اغتشاش و نا امنی در عراق حدود 50 هزار NGO تشکیل داده اند، اضافه کرد: سعودی ها بیش از 700 میلیون دلار برای اعتراضات اخیر عراق خرج کرده اند و شکی نداریم که در حوادث اخیر ایران نیز دست داشته و هزینه های بسیاری کرده اند.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان برای انقلاب زدایی از قم یادآور شد: دشمن از هر روزنه ای تلاش می کند تا بار دیگر آتش افروزی و توطئه انگیزی کند، بنابراین همه ما باید مراقب باشیم؛ ما نباید اجازه دهیم دشمن در قم نفوذ کرده و مرکزیت انقلاب را از آن سلب کرده و وجهه انقلابی و مذهبی اش را از بین ببرد./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات