۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۱
کد خبر: ۶۲۹۵۴۵
در قم برگزار شد؛

جلسه هم اندیشی طلاب دامغانی پیرامون تحلیل وقایع اخیر کشور

جلسه هم اندیشی طلاب دامغانی پیرامون تحلیل وقایع اخیر کشور
جلسه گردهمایی و هم اندیشی طلاب و فضلای دامغان پیرامون تحلیل وقایع اخیر در کشور با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلسه گردهمایی و هم اندیشی طلاب و فضلای دامغان پیرامون تحلیل وقایع اخیر در کشور عصر امروز با حضور سردار شاهچراغی فرمانده سپاه استان قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام خراسانی نژاد در این مراسم با بیان اینکه در سمنان 53 و در دامغان 13 شهید روحانی  به ثبت رسیده است، ادامه داد: با کار میدانی بی نظیری که انجام  داده ایم حدود 243 نفر روحانی رزمنده دامغانی را توانسته ایم پیدا کرده و اطلاعاتشان را به ثبت برسانیم.

عضو مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان کرد: در صدد آن هستیم که با تکمیل اطلاعات رزمندگان روحانی دامغان کتابی را به چاپ برسانیم که اطلاعات این یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان دفاع از حرم را در آن به ثبت رسانده و در تاریخ ماندگار کنیم.

وی ادامه داد: برخی از رزمندگان دفاع مقدس که هم اکنون درصدد تکمیل اطلاعاتشان بر آمده ایم در قید حیات نبودند و ما به سختی توانسته ایم اطلاعات حداقلی از زمان تولد و وفاتشان به دست بیاوریم.

رهبر انقلاب با موضع خودشان نظام اسلامی را نجات دادند

همچنین سردار شاهچراغی در این گردهمایی با بیان اینکه دشمن با ایجاد اغتشاشات اخیر در پی جلوگیری از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی بود، عنوان کرد: دشمن با ایجاد حوادث اخیر قصد داشت مشروعیت نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد؛ دشمن از چند سال قبل شروع به آموزش عوامل خود کرد و منتظر فرصتی برای ایجاد اغتشاش مانده بود که گرانی بنزین و بی تدبیری برخی مسؤولان بهترین فرصت برای این کار به شمار می رفت.

سردار شاهچراغی با اشاره به اینکه موضع رهبر معظم انقلاب هوشیارانه و برخاسته از تحلیل های کارشناسانه بود، مطرح کرد: رهبری با رصد دقیق عقبه های موج سواری دشمن موضع خودشان را اعلام کردند و با این کار سعی در خنثی سازی توطئه دشمن داشتند؛ بنده معتقد هستم رهبر انقلاب با موضع خودشان نظام اسلامی را نجات دادند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم با بیان اینکه دشمنان با پول سعوی ها و با هدف ایجاد اغتشاش و نا امنی در عراق حدود 50 هزار NGO تشکیل داده اند، اضافه کرد: سعودی ها بیش از 700 میلیون دلار برای اعتراضات اخیر عراق خرج کرده اند و شکی نداریم که در حوادث اخیر ایران نیز دست داشته و هزینه های بسیاری کرده اند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات