۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳
کد خبر: ۶۲۹۵۴۶
حجت الاسلام جباری تأکید کرد؛

ضرورت تقویت هویت دینی و انقلابی نسل جوان

ضرورت تقویت هویت دینی و انقلابی نسل جوان
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر بر ضرورت تقویت هویت انقلابی و دینی جوانان کشور تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به ضرورت تقویت برنامه های فاخر فرهنگی در جامعه، گفت: باید همه فعالیت هایی که در کشور انجام می شود یک پیوست مشخص فرهنگی داشته باشد.
 
وی با بیان این که متأسفانه علیرغم دغدغه های مقام معظم رهبری و سایر دلسوزان نظام در حوزه فرهنگی، توجه کمتری به این بخش شده است، افزود: نباید به بهانه کمبود بودجه، مباحث فرهنگی در کشورمان مورد بی توجهی قرار گیرد.
 
حجت الاسلام جباری، مسائل فرهنگی را زیربنای رشد و توسعه هر جامعه ای دانست و گفت: بدون توجه به بحث فرهنگ، نمی توانیم به یک جامعه توسعه یافته در ابعاد مختلف دست پیدا کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به فعالیت شبانه روزی دشمن علیه اعتقادات دینی و هویت انقلابی جوانان کشور، بیان داشت: در چنین شرایطی بی توجهی به مسائل فرهنگی جامعه به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با تأکید براین که توجه به بعد فرهنگ جامعه همانند مسائل اقتصادی از اهمیت و ضرورت بالا برخوردار است، خاطرنشان کرد: مجلس و دولت باید در بودجه سال آینده نگاه عمیق تری به مسائل فرهنگی جامعه داشته باشند.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که اعتبارات فرهنگی باید در بودجه سال آینده بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: همه مسؤولان وظیفه دارند دغدغه های مقام معظم رهبری و علما پیرامون مسائل فرهنگی را با توجه بیشتر به این بخش رفع کنند.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که دشمن در عرصه فرهنگی سرمایه گذاری کلانی انجام داده است، افزود: اگر ما بخواهیم در برابر هجمه های گسترده دشمن ضعیف عمل کنیم به طور حتم با آثار جبران ناپذیری در این خصوص روبرو خواهیم شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که هدف امروز دشمن از بین بردن هویت دینی و انقلاب جوان ایرانی است، تصریح کرد: رسالت و تکلیف امروز مسؤولان به ویژه متولیان فرهنگی کشور، تقویت هویت انقلابی و دینی جوانان است.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که باید جریان انقلابی در کشور بیشتر مورد توجه قرار گیرد، بیان داشت: تقویت نگاه انقلابی در جامعه بهترین راه خنثی شدن توطئه ها و فتنه های دشمن علیه جامعه اسلامی خواهد شد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات