۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۶۲۹۵۵۴
آیت الله شبستری:

بسیجی آن روزی پیروز است که در یک دست سلاح و در دست دیگرش قرآن باشد

بسیجی آن روزی پیروز است که در یک دست سلاح و در دست دیگرش قرآن باشد
آیت الله شبستری پیروزی را در گرو پیروی از قرآن و مجهز شدن به تسلیحات مدرن روز دانست و گفت: بسیجی آن روزی پیروز است که در یک دست سلاح و در دست دیگرش قرآن داشته باشد.

آیت الله مجتهدی شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری و تولیت مدرسه علمیه ایروانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تاکید بر اینکه پیروزی دو عامل دارد یکی داشتن اقتدار تسلیحاتی در برابر دشمن و دیگر منطق و استدلال مبتنی بر وحی، گفت: رهبر انقلاب در جمع بسیجیان فرمودند: بسیج تنها تا آن روز پیروز است که در یک دست بسیجی قرآن و در دست دیگرش سلاح باشد.

وی افزود: اگر چنانچه هر دو توام باشد پیروزی قطعی است بنابراین جوانان عزیز و بسیجیان ارجمند باید از تجهیزات نظامی و آموزش های لازم برخوردار باشند که نه تنها در مقابله با دشمن کم نیاورند بلکه از تجهیزات مدرن روز که عامل بازدارندگی از تجاوز دشمن است برخوردار باشند.

آیت الله مجتهدی شبستری ادامه داد: همچنین منطق قوی و شناخت معارف قرآنی و تبیینی آنها و معرفی اسلام ناب به جهانیان از دیگر وظایف است زیرا غالبا مردم از مبانی اعتقادی، اخلاقی و احکام اسلام ناب بی خبر هستند و اگر معاند نباشند قطعا تحت پرچم اسلام گرد خواهند آمد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: بنابراین از جامع ترین برنامه آسمانی که قرآن مجید است پیروی خواهند کرد و در نتیجه بسیج با داشتن قرآن در یک دست و سلاح در دست دیگر به قله های پیروزی صعود خواهد کرد./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات