۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۲۹۵۶۷
امام جمعه ساری:

انتخاب افراد برای ورود به مجلس باید حکیمانه باشد

انتخاب افراد برای ورود به مجلس باید حکیمانه باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران به آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: انتخاب افراد برای ورود به مجلس باید حکیمانه باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران به در پیش بودن سالروز وفات حضرت معصومه (س) اشاره کرد و گفت: این بانوی بزرگوار در فضلیت و معنویت به نقطه بسیار بالایی رسیده و مایه افتخار همه ائمه بوده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان این که باید از همه ظرفیت‌های موجود درجهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری در این بیانیه استفاده شود، افزود: به طور حتم توجه جدی به این بیانیه مهم می‌تواند رشد و تعالی کشور را در پی داشته باشد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم وسوسه مال، مقام و ریاست طلبی را عامل لغزش دانستند، گفت: پرهیز از وسوسه خودخواهی، حب مال، شهرت، لذت‌های دنیا و غیردنیا ما را به مقام حکمت خواهد رساند.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر درکشور اشاره کرد و با بیان این که در این حوادث عوامل آموزش دیده استکبار جهانی، برخی اعتراضات مردمی را به آشوب تبدیل کردند، افزود: اما رهبر معظم انقلاب اسلامی با تصمیم حکیمانه خود در دفاع از تصمیم سران قوا و همراهی با مردم و جدا کردن صف مردم عادی از اغتشاش گران و آشوب طلبان، این فتنه خطرناک را خنثی کردند.
 
وی با اشاره به این که فتنه خطرناک دشمن با تصمیم حکیمانه مقام معظم رهبری خنثی شد، بیان داشت: ملت با بصیرت و انقلابی کشورمان نیز با حضور به موقع خود بسیاری از توطئه‌های دشمن را خنثی کردند.
 
امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اشاره کرد و با بیان این که برگزاری انتخابات باید بر مبنای حکمت باشد، گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که از وسوسه دنیا به دور بوده، حکیمانه اقدام می‌کند و همچنین ساده زیست، متعهد، انقلابی و مردمی باشد.
 
وی با تأکید براین که باید افرادی را انتخاب کنیم که با رسیدن به قدرت و جایگاه حکیمانه عمل کنند، ادامه داد: یکی از معیار‌های مهم این است که انسان‌های حکیم را به مجلس بفرستیم تا اقداماتشان نیز حکیمانه باشد.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که در جهان امروز متأسفانه سفیهان حکومت می‌کنند، گفت: این در حالی است که ایران اسلامی کشور حکیمان است و ملت بزرگ ایران تا آخرین لحظه در برابر سفاهت آن‌ها خواهند ایستاد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که با تدابیر حکمیانه مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری عزتمند و مقتدر در دنیا نقش آفرینی می‌کند، بیان داشت: تداوم پیشرفت و توسعه کشور در عرصه‌های مختلف نیازمند تبعیت کامل همه مسؤولان از رهنمود‌های مقام معظم رهبری است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات