۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۲۹۵۸۴
محمدی:

مشکلات کشور ناشی از استکبار پرستی برخی مسؤولان است نه استکبارستیزی مردم

مشکلات کشور ناشی از استکبار پرستی برخی مسؤولان است نه استکبارستیزی مردم
فعال بسیج دانشجویی با بیان این که مشکلات امروز کشور ناشی از استکبارپرستی است نه استکبارستیزی،گفت: کسانی گمان می کنند که با استکبارپرستی همه مشکلات ایران حل می شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محمدی نماینده بسیج دانشجویی پردیس فارابی امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم با تسلیت رحلت حضرت معصومه(س) گفت: حضرت در مقال مستکبران و طواغیت زمان خود شهر به شهر مهاجرت و علیه ماهلیت پلید آن ها روشنگری کرد.

وی افزود: باید راه اهل بیت(ع) در مبارزه با طاغوت را ادامه دهیم، مشکلات امروز کشور ناشی از استکبارپرستی است نه استکبارستیزی، کسانی گمان می کنند که با استکبارپرستی همه مشکلات ایران از آب خوردن و نفس کشیدن تا مسائل هسته ای و موشکی حل می شود.

این فعال بسیج دانشجویی اظهار داشت: هر جا که از مواضع استکبارستیزی خود دست کشیدیم از همانجا ضربه خورده ایم، آیا کسانی که در گرو غرب دارند و تصمیم گیر هستند آیا می توانند مشکلات را حل کنند یا این که حل مشکلات را معطوف به نظر غرب می دانند.

وی ادامه داد: استکبار امروز از طریق نفوذ دنبال اجرای اهداف خود است، نفوذی ها با القای یأس و ناتوانی مردم را به سمت ولایت طاغوت سوق می دهند، آفت خطرناکی نفوذ در هر جایی با ظاهر متفاوت جلوه می کند.

محمدی با بیان این که انقلاب اسلامی آمال و آرزوهای استکبار را نابود کرد، ابراز داشت: استکبار همچنان نفوذی های خود را پرورش می دهد تا تسلط از دست رفته خود را باز دارد، یکی از جاهایی که دشمن برای نفوذ سرمایه گذاری کرده دانشگاه ها است، متأسفانه امروزه دانشگاه ها در حوزه علوم نظری و انسانی به مراکز ترویج نظریات تاریخ گذشته تبدیل شده اند.

وی عنوان کرد:  نظریات کهنه که حتی غربی ها هم آن را قبول ندارند از سوی غربگرایان دانشگاهی که غالبا مخالف مبانی وحیانی است، مقدس تلقی می شود، نفوذی ها اسلامی سازی علوم انسانی را به سخره می گیرند و می گویند مگر علوم انسانی اسلامی و غیر اسلامی دارد؟ این ها همان کسانی هستند که سیره پیامبر و اهل بیت(ع) را تحریف می کنند.

این فعال بسیج دانشجویی خاطرنشان کرد: عده ای وظیفه خود را تحریف اسلام و تطهیر استکبار می دانند اما باید بدانند که آخاد دانشجویان بصیر مشغول مطالعه، تدوین و تولید علوم انسانی اسلامی و زمینه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی هستند.

محمد قمین
ارسال نظرات