۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۶۲۹۵۹۰
حجت الاسلام کاردان:

خون شهدا ارکان نظام اسلامی را حفظ خواهد کرد

خون شهدا ارکان نظام اسلامی را حفظ خواهد کرد
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه خون هایی که در نبرد حق علیه باطل اهدا شده است ارکان نظام را حفظ خواهد کرد، گفت: به برکت خون شهدا در امنیت به سر می بریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حسین کاردان از رزمندگان دوران دفاع مقدس شب گذشته در مراسم یادواره شهدای گردان حضرت معصومه(س) که در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد، ضمن گرامیداشت این شهدای گرانقدر گفت: امروز به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی رشد و ترقی پیدا کرده و ما در امنیت به سر می بریم.

وی با اشاره به روحیه شهادت طلبی رزمندگان دفاع مقدس، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون فداکاری شهدا دانست و ادامه داد: تنها چیزی که به رزمندگان دفاع مقدس نیرو و توان می بخشید توسل و تمسک به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بود.

حجت الاسلام کاردان با بیان اینکه خداوند متعال در دوران دفاع مقدس به رزمندگان عنایت خاص داشت، تأکید کرد: ما در دوران دفاع مقدس «لکن الله رمی» را با چشم سر خود مشاهده می کردیم.

استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: خون هایی که در نبرد حق علیه باطل اهدا شده است ارکان نظام را حفظ خواهد کرد و هر کس هر بدی به مردم روا دارد بدون شک بدی و شرش به خودش بر خواهد گشت.

وی با تأکید بر ضرورت پایبندی همه افراد به مبانی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر عنوان کرد: باید بدانیم که امتحان الهی هنوز هم پا برجا است و باید در همه عرصه های انقلاب لیاقت خود را به پروردگار عالم نشان دهیم./841/پ202/ب1

حسین ثالث موید
ارسال نظرات