۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۲۹۵۹۱
با حضور آیت الله میرباقری؛

مراسم یادواره شهدای گردان حضرت معصومه در قم برگزار شد

مراسم یادواره شهدای گردان حضرت معصومه در قم برگزار شد
مراسم یادواره شهدای گردان حضرت معصومه(س) با حضور آیت الله میرباقری در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم یادواره شهدای گردان حضرت معصومه(س) شب گذشته با حضور آیت الله میرباقری نماینده مجلس خبرگان رهبری در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام حسین کاردان از یادگاران دفاع مقدس در این مراسم به روایتگری از وقایع جنگ تحمیلی پرداخت و خاطرنشان کرد: خون هایی که در نبرد حق علیه باطل اهدا شده است ارکان نظام را حفظ خواهد کرد و هر کس هر بدی به مردم روا دارد بدون شک بدی و شرش به خودش بر خواهد گشت.

وی با تأکید بر ضرورت پایبندی همه افراد به مبانی انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر عنوان کرد: باید بدانیم که امتحان الهی هنوز هم پا برجا است و باید در همه عرصه های انقلاب لیاقت خود را به پروردگار عالم نشان دهیم.

همچنین آیت الله میرباقری در این مراسم با اشاره به این که میزان سرمایه گذاری تمدن غرب علیه انقلاب اسلامی تأکید کرد: انقلاب اسلامی در برابر طوفان های بنیان کنی که از سوی غرب می وزد ایستادگی کرده است؛ این طوفان ها به هر جا می وزید ریشه هایش را از جا کنده بود، اما علیه ملت ایران تأثیری ندارد زیرا این ملت از جنگ خسته نمی شوند.

وی با بیان اینکه ما همه تهدیدات تمدن غرب را خنثی کرده ایم، ادامه داد: دنیای غرب انواع توطئه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و تحریم های اقتصادی را علیه ما به کار گرفت، اما نتوانست به اهداف خود برسد؛ غربی ها در دورانی یک کشتی حرکت می دادند و دولت ها ساقط می کردند، اما امروز کشتی هایشان از ما فراری هستند.

آیت الله میرباقری خطاب به نفوذیان و خودباختگان و منافقان داخلی گفت: کسانی که دور امام راحل بودند، اما امروز دستشان در دست غربی ها است بدانند با همان ها محشور خواهند شد.

وی با بیان اینکه استقامت و ایستادگی امامین انقلاب اسلامی و ملت ایران شعاعی از پرتو عنایات حضرت فاطمه معصومه(س) است، گفت: بنده تعبیر «رحلت شهادت گونه» را مناسب نمی دانم، زیرا رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) فوق همه شهادت ها است.

قابل ذکر است، حاج مهدی سلحشور و حاج مهدی رسولی در این مراسم با ذکر مصائب اهل بیت(ع) و مداحی به عزاداری به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) پرداختند و حاضران در جلسه را به فیض اکمل رساندند.

مردم خداجوی قم با حضور در این مراسم ضمن عزاداری به مناسبت وفات حضرت فاطمه معصومه(س) یاد و خاطره شهدای گردان حضرت معصومه(س) را گرامی داشتند.

گفتنی است، شهدای گردان حضرت معصومه(س) در عملیات های والفجر 8 و 10 و کربلای 4، 5 و 8 به فیض رفیع شهادت نائل آمدند./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات